Is het mogelijk om mijn oude posts te bekijken? Als ik in mijn profiel kijk zie ik 20 pagina's aan berichten. Ik heb alleen meer berichten dan die 20 pagina's geplaatst. Ik ben bezig om een zwangerschapsdagboek te maken en het leek me leuk zwangerschapsgerelateerde posts erin te verwerken.
Hoi, Tot 500 berichten kun je op die manier terugzoeken, alles wat daarboven zit wordt weggelaten i.v.m. De druk op de server. Tot hoeveel berichten zou je willen terugzoeken? Ik kan tijdelijk die 500 wel even verhogen. Lotte
Oh, dat zou echt super zijn! Uhmm... kan dat vanaf 17 maart 2010? (de dag dat ik me hier heb aangemeld, dat was ook de dag dat ik mijn positieve test in handen had).
Jaaaa, super! Dank je! Ik schuif even snel m'n eten naar binnen en dan ga ik gelijk alles kopieren. Bedankt!
Ik heb m'n eten snel naar binnen geschoven, haha. En daarna als een gek alles gekopieerd. Ik moest alleen nog pagina 21 en 22, maar volgens mij lukt het nu niet meer.
Ja, ik ben klaar!!! Alles staat kriskros door elkaar in een word bestand, maar dat komt wel goed. Super bedankt!!!