Nee, niet zwanger maar ben wel bezig om een naam te bedenken voor een eventueel 4e kindje. Al onze kinderen hebben een “stomme h” in hun naam en ik zou dit graag weer willen. Namen die afvallen zijn namen die begonnen met en T, een E en R. Namen die ik tot nu toe mooi vind zijn: Nathaniel, Nathan, Jesiah, Micha, Noah en Theodoor Niamh, Rachel (met r dus valt af) en Hannah De J vind ik niet zo n mooie letter. Iemand nog ideeen?
Miah Thirza Tekhla Faith Niveah Sharon Shannon Shayla Peyton Kenneth Micah Jenoah Ashton Thiago Mattheo Shay Shane Judah
Veruit de meeste namen met stomme h die me te binnen schieten, beginnen met de T of de R Benthe Bethany Brechtje Charissa Chayenna/-e Chiara Chloë Cynthia Daphne Dimphny/ Dimphna Elisabeth Fhiona (om eerlijk te zijn is dit een naam die wat mij betreft gewoon zonder de h hoort) Ghislaine Hyacinth Jacintha Jenthe Jinthe Johannah Lenthe Liesbeth Lisbeth Marenthe Matthanja Menthe Minthe Ninthe Philine Selah Shenandoah Shakira Shania Shanna Shannon Shari Sharon Sharona Sophia Thabitha (2x)/ Tabitha Thalitha (2x)/ Talitha Thecla Thessa Thirza Zarah Zorah Bodhi Elijah Isaiah Jeftha Jeremiah Joachim (ik twijfel of deze h ook stom is) Joah Jonah Mathan Matthias Nicholai Nicholas Philip(pe) Richard Rohan (sommige ouders spreken bij deze naam de h wel uit, anderen niet) Shane Thiago Thias Thierry Tycho Vinchenzo Zacherias
Mitchell Mitch Shawn Vaughn Cash Chase Christopher Phoenix Chester Phyllon Rhys Channa Shiloh Charlie Charlize Sharona
Martha Thirza(h) Theodora Theo Sifrah Tabitha Thobias Sarah Esther Ruth Hannah Rhodé Deborah Janoah Joach manoah Eliah Hadassah Judith Micha
Voor een jongen: Anthony, Balthazar, Bodhi, Chris, Christian, Christopher, Isaiah, Jafeth, Janoah, Jaroah, Jeftha, Jonah, Jonathan, Josiah, Judah, Mathias, Mathijs, Mathis, Stephan Voor een meisje: Anthe, Athena, Aviah, Benthe, Briannah, Catho, Chloé, Chloë, Chrissy, Christy, Dahlia, Dahné, Daphne, Deliah, Dinthe, Hadassah, Jarah, Jenthe, Jinthe, Josephine, Judith, Kathara, Kathelijn, Leah, Lhoé, Lilith, Loah, Marinthe, Marthe, Minthe, Mirthe, Myrthe, Ninthe, Norah, Sophia, Sophie, Yarah, Yenthe, Yinthe
Wat veel namen nog . Dank jullie wel. Nivah, Leah, Norah, Hadassah, Kathara Joachim en Isaiah vind ik erg mooi Matthias is doopnaam van een van de kinderen . Veel namen vind ik te Engels of te ouderwets.