Mijn vriend kwam laatst met de naam Sophia. Heb er 1 dag aan moeten wennen maar vind de naam steeds leuker worden. Mijn vriend vind het een prinsesjesnaam zoals hij het noemt haha Ben eigenlijk nieuwsgierig wat jullie van deze naam vinden en past het ook bij Joshuah?
Sorry, ik vind het niet zo mooi. Vind het ook niet heel mooi bij Joshuah passen, omdat ze in de uitspraak allebei op 'a' eindigen.
Sophia vind ik vele malen mooier dan Sophie. Echter vind ik de naam qua stijl niet bij Joshuah passen. Wordt Joshuah op z'n Nederlands uitgesproken? Want als ie op z'n Engels met een DJ-klank wordt uitgesproken vind ik de combinatie helemaal niet mooi.
past wel goed vind ik! alleen bij sophia denk ik wel aan sophie, oftewel al jaren in de top3 van meisjesnamen en dat zou voor mij toch een reden zijn er niet voor te kiezen.
Sophia vind ik net wat minder dan Sophie, maar past wel beter bij Joshuah. Ze passen goed bij elkaar.
Dankje voor jullie antwoorden meiden Wij kiezen bewust voor Sophia ipv Sophie omdat Sophie te vaak voorkomt en Sophia veel minder. En vinden dit zelf ook beter bij Joshuah passen.
Ik vind het niet zo'n mooie naam/combi. Vind Sophie ook leuker, maar begrijp wel dat je deze kiest omdat het minder voorkomt.
Ik vind het juist hartstikke leuk! Origineler dan Sophie! En het past inderdaad ook veel beter bij Joshuah.