Als "Jouw" naam opduikt in GTST

Discussie in 'Babynamen' gestart door Aura, 10 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Wij balen hier flink, slaat miss. nergens op maar toch vinden we het echt niet leuk....Onze jongensnaam die we al een hele tijd op de plank hebben liggen duikt sinds enige tijd op in GTST.....Ik hoop niet dat het opeens een nieuwe trendy naam wordt, omdat het dat nooit geweest is....
    Heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad?
    Hoop dat hij snel weer uit Meerdijk vertrekt hahahaha......

2. model

model Lid

4 apr 2008
    35
    0
    0

Ik denk dat ik weet welke naam je bedoelt...! maar ik hoop niet voor jullie dat het opeens de nieuwe naam wordt.

GOOD LUCK...........! (en nu duimen maar dat jullie naam snel uit meerdijk vertrekt..... :confused: )

xxxx model :) :({|=

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, ik kijk geen GTST maar ben wel benieuwd welke naam je bedoelt..
    Ben ook een beetje bang dat Lune een 'hippe' naam gaat worden, hoorde hem nooit en laatst ineens wel.
    De kans is wel aanwezig als de naam in GTST voorkomt dat anderen hun kindje ook ineens zo gaan noemen dus ik zou er wel rekening mee houden als je dat niet leuk vindt ;)

4. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Volgens mij krijgen jullie een jongetje ;) Denk dat ik de naam al wel weet vond hem zelf ook erg stoer (als we het over dezelfde hebben he) en toen dacht ik nog, let maar op over een tijdje heten er ineens veel meer kindjes zo!
    Maar als jullie hem al in jullie hoofd hadden kan ik snappen dat het niet leuk is, maar denk dat je er weinig aan kunt doen.
    En als het jullie naam is, gewoon ervoor gaan he!

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dat hadden wij met de naam Jari. Hier in de buurt hoor je hem nooit en ineens noemde zo'n grietje uit 'tienermoeders' haar kind zo twee weken voor de bevalling. En ineens gingen mensen om me heen het over die naam hebben :(

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Weet ook over welke naam je het hebt, niets van aantrekken en gewoon noemen, hij is inderdaad erg leuk, en nu zeker nog apart ;)

7. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
  8. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    oeps, het is maar een gok, maar hoorde er bij mij ook veel mensen over! Kijk nooit GTST, maar hij schijnt er in voor te komen, en is niet echt veel voorkomend.
    Ken er nu inmiddels 2.

Maar joh! er heten meer hondjes Fikkie....noem je kind wat je wilt! gewoon doen! anders ken je wel gek worden!

Zoals ik dus...hihi

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    De nieuwe jongen in GTST heet Dex. Hij is net geintroduceerd en krijgt grote rol... Weet niet of het deze naam is, maar hij zit er voorlopig nog wel in. O en Floris zit er ook nog niet zo lang in. De naam Noud zal het niet zijn, want die hoor je sowieso al vaak.

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    denk ook dat het dex is kan me ook vergissen hoor

maak je niet druk meid

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik had Dax op me lijstje, Dex is ook leuk!

Ik snap wel helemaal wat je bedoelt.

Ik vind Ronja ook een erg leuke naam, zo heet zijn zus ;)

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    dex is een stoere naam, maar ook een naam in opkomst de laatste tijd.

maar hij blijft mooi en stoer, gewoon doen als jullie het een mooie naam vinden!

13. Aura

Aura Niet meer actief

Nee het is niet Dex hahaha.....het is Floris.....hoop zo dat iedereen het een ouderwetse naam blijft vinden hahahah...wat het is "onze" naam en natuurlijk niet erg als er meerdere Florissen zijn maar zou toch wel balen als het een top 25 naam wordt.......
    Dex vind ik ook stoer van Dexter? neem ik aan.....maar Floris zijn we beide helemaal weg van en zal het ook zeker worden of het nou een popi naam is of niet maar zou het toch wel jammer vinden......

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Grappig dat het toch een andere naam is, ik denk dat Floris minder populair zal worden als Dex eigenlijk. Dus maak je niet druk ;)

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Floris wordt niet gespeeld door een jonger iemand, dus ik denk niet dat het heel populair zal worden. Is toch vaker met jongere mensen die meedoen. Dit is echt al een vent van in de 30....

16. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik ben daar ook zo bang voor. Of dat een van al die sterren die nu zwanger zijn opeens met de naam komt die wij hebben gekozen...
    Maar ja, Britt hoor je nu bijvoorbeeld ook heel veel. Dat vond ik tien jaar geleden al een hele leuke naam, dus als ik toen een dochter had gekregen had ze waarschijnlijk zo geheten en nu sterft het van de Britt-en.
    Tja, het enige wat je kan doen is gewoon een naam kiezen die je zelf leuk vindt en als er opeens veel kinderen zo genoemd worden is het gewoon pech.

17. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Mijn god wat oud :confused: :confused: :confused:

18. Niet meer actief

Hihi :-#

19. Aura

Aura Niet meer actief

En hij gaat zich ook nog eens ontwikkelen als een nare vent....hahaaa

20. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Denk dat Jannes gelijk heeft hoor, Floris is geen jonge knul (ik als 30er formuleer het even anders, hahaha...) en dus minder popi en opvallend... Dat zag je meer met Milan, om een voorbeeld te noemen....
    Hoewel er steeds meer vrouwen later in de 30 zwanger zijn en dus Floris misschien wel opvalt...haha, nee hoor, denk niet dat het zo zal gaan. Maar ja, je weet het NOOIT met namen!

Mijn neef zijn zoon heet Hidde, in november geboren. Ze dachten dat ze een niet veel voorkomende en originele naam hadden bedacht, maar zowel een beste vriendin, als ik hadden Hidde op ons lijstje staan als wij een jongetje hadden gekregen. Daar stonden ze wel even van te kijken...haha...

Dus nee, nooit te voorspellen hoe en welke namen populair worden. Jan Smit is ook hot, maar Jan is nog steeds geen populaire naam!

Deel Deze Pagina