Ml en ik zijn aan het nadenken over een jongensnaam. Nu hebben we een top 3 bestaande uit Ivar, James en Niven. Ik ben benieuwd welke naam jullie aanspreekt en waarom. James vind ik gaaf, maar ik vind ons misschien niet hip genoeg voor die naam. Ivar vind ik gaaf al vind ik de I als initiaal niet zo mooi (en ja, daar pieker ik over). Niven vind ook erg gaaf maar brengt met zich mee dat je altijd moet uitleggen hoe je het schrijft (spreek uit als Nieven). Ben benieuwd naar jullie reacties.
Ik vind James het leukste, gewoon gevoel! Ivar vind ik zelf geen leuke naam, beetje harde naam. En Niven vind ik opzich wel leuk klinken maar beetje een onduidelijke naam, zal denk ik snel Nief worden.
James het leukst! Ivar heb ik zelf niet zo veel mee. En Niven vind ik onduidelijk, hoe schrijf je dit, hoe spreek je dit uit? James!
James vind ik het leukst! Niven vind ik ook wel wat hebben, die naam is alleen even wennen denk ik omdat je hem niet vaak hoort.
James! En daar hoef je helemaal niet hip voor te zijn hoor. Vind het juist een hele klassieke naam😉
Ik snap wat je bedoelt over de I als initiaal, het is zo'n kale (hoofd)letter. Toch vind ik van deze drie Ivar de mooiste naam.
Precies, ik kan niets moois van de I maken. Bedankt dames! Leuk om te lezen. We waren al uit over James totdat iemand om wie ik veel geef laatst zei dat ze het zo'n afschuwelijke naam vindt. Sindsdien twijfel ik.
Ivar, of liever Ivan. James vind ik niet leuk voor een NL kindje. Niven heb ik nooit van gehoord, klinkt een beetje als een werkwoord haha
Ivar vind ik een mooie naam! James vind ik stoer maar zo heet onze chihuahua al dus bij deze naam denk ik nu steeds aan ons mini beestje ghihi. Niven nog nooit van gehoord. Doet me een beetje denken aan de uitspraak ´niezen´. Geen idee wat ik ervan vind. Ik denk niet echt leuk.