Mijn vriend en ik hebben de volgende namen: Jongen: Nivan Dexter Floyd Vigo (tweede naam wordt Thomas of Thom) Meisje: Kaylin Emily (tweede naam wordt Flora of Floor) Met op dit moment als favoriete Nivan en Kaylin. Nivan is een vrij bijzondere naam, hij bestaat zelfs niet in Nederland, maar wij vinden hem gaaf omdat de bevolking van 1 van onze heel bijzondere reis bestemmingen zichzelf zo noemen. Nivan zijn de oorspronkelijke eiland bewoners van Vanuatu. Wat vinden jullie...Nivan... mooi bijzonder of TE bijzonder?
Ik vind het mooi, maar moet zeggen dat ik hou van bijzondere namen. Wel zonder dat ze te geknutseld klinken en deze vind ik gewoon leuk en stoer!
Ik vind Nivan niet gekunsteld klinken hoor, het klinkt gewoon als een mij onbekende jongensnaam. Wat betreft de tweede Namen zou ik kiezen voor Nivan Thomas en Kaylin Flora.
Ik ook, moet alleen mijn vriend nog overtuigen van Flora Thom vind ik bijvoorbeeld weer leuk combineren met Dexter.
Hmm nee sorry ik vind het net niet... Een combinatie van Milan en Novan lijkt het. En hier in brabant zeg je nogal snel ik hou er niet van (ik hou er nievan). Maar als jullie het prachtig vinden, waarom niet? Kailyn wel leuk, Cailyn ook mooi!
Ik vind 'm wel oké, maar hoor ook de opmerking "ik hou daar nie van" in m'n hoofd en dat is dan weer wat minder, maar afgezien daarvan best leuk. Nivan Thom vind ik mooi klinken, van de meisjesnamen vind ik alleen Emily wel oké, Emily Flora dan.
Het is niet mijn smaak, maar ik vind Nivan niet te bijzonder, gewoon een prima naam. Mooie klank wel. Van de meisjesnamen vind ik alleen Emily leuk.
Niveau Thomas en Kaylin Flora vind ik erg leuk. Vooral de eerste Namen! Maar ik hou dan ook van aparte namen!
Leuk om te lezen dat het merendeel van jullie Nivan wel een leuke naam vind. We houden hem voorlopig dus op ons lijstje. We hebben nog even, ik ben pas 12 weken zwanger. Dank voor jullie reacties!