Oké. Ik weet dus het geslacht van onze baby, mijn vriend niet. Hebben we bij de vorige ook zo gedaan, en ik houd gewoon netjes mijn mond Maar nu, we zijn het dus echt niet eens over een jongensnaam! Namen die ik mooi vind: Aiden Logan Mason Engelse namen dus. Dat vind hij niet mooi omdat hij het niet bij de achternaam vindt passen. (Terwijl als het een meisje wordt hij Marly en Chloe wel mooi vind ) Hij vindt mooi: Thijn Cai Nou, dus echt niet. Zoals jullie zien lijken onze smaken helemaal niet op elkaar. Is er een middenweg te vinden?? Help!
Blijkbaar doet de jongensnaam er wel enorm toe? Gelet op het feit dat jij weet wat het geslacht van jullie kindje is zou je dus, mocht het een meid zijn, gewoon akkoord gaan met zijn keuze wat de jongensnaam betreft. Je kunt kiezen voor een dubbele naam en dan beiden 1 van de 2 namen kiezen. Of je schrijft beiden jullie top 3 op en gaat overleggen. Kom je er niet uit? Dan vallen alle namen af en ga je samen opzoek naar een geheel andere naam. Qua middenweg: Teijler / Tyler Ciaran Kain Mees Lennon Kian Vince Flynn Liam Eden
Hihi klopt 😇 Maar met meisjes namen zitten we ook gewoon op een lijn. Eden, Lennon en Tyler vind ik ook heel leuk! Ik zal ze vanavond eens voorleggen.
Bij Noa zou ik een Nederlandse jongensnaam kiezen, geen Engelse. Maar dat is mijn gevoel, weet niet of Noa echt Nederlands is
Lees nu dat het Hebreeuws is. Namen al Logan vind ik daar echt niet mooi bij, zo totaal anders. Ik vind Thijn erbij dus wel heel mooi Misschien kun je ieder een top 5 maken en zo kijken of je een overeenstemming kunt vinden?
Hebreeuws maar ook Japans Misschien zit hier nog wat tussen dat jullie wel beide bevalt? Ik zou elk een lijstje maken en daar bij elkaar uit strepen of erover praten. Ik vind Kai overigens wel een mooie middenweg en heel goed bij Noa passen. Aaron Abel Adam Anthony Arik Axel Boaz Cas, Casper Daniel David Eden Efraim Elon Ezra, Ezar Finn Gideon Ilan, Idan Isaac Isaiah Jair / Jaïr James Jason Javan Jens Jesper, Jasper Jim Jiro Joas, Joah Job Joël Jonah, Jonas Joram Jordi Joren, Jorn Josh, Joshua, Jozua Josué Jur, Jurre Kai / Kaj Kéan, Kian Ken, Kenji Laël Lars Levi Lex Lucas / Lukas, Luca / Luka Luuk / Luc Maxim Mick Mika, Mikael Milan Miron Moran Niek Niels Noud Omar Omri Ranan Roel Ron, Roy Ruben Sam, Sem Samuel Siem, Simon Silas Stan, Sten Sven Taro Thomas Timo Timon Tobias, Tobiah Tom / Thom Yori