*** Excuses mods bedenk me nu na het plaatsen dat deze misschien meer bij "spelletjes" oid hoort? *** Geen idee of er hier moeders zijn die het leuk vinden maar daar komen we maar op 1 manier achter; vragen . Dus hierbij. Het leek mij leuk om wekelijks een soort van foto "wedstrijd" te organiseren, niet om iets te winnen maar gewoon voor de leuk. Elke zaterdag wordt er een onderwerp bedacht en iedereen mag 1 onbewerkte foto insturen dus schieten uploaden en plaatsen geen Photoshop of wat dan ook. Plaatsen kan tot Woensdag avond vervolgens wordt er een lijstje gemaakt en mag iedereen die een foto heeft geplaatst stemmen op 1 van de gemaakte foto's behalve op die van haar zelf. De foto met de meeste stemmen heeft uiteraard gewonnen en mag het volgende Thema bedenken. Daarbij is het misschien leuk om elkaar wat goede tips (dus niet om elkaar af/aan te vallen maar gewoon leuke aardige bruikbare tips) te geven om de volgende keer een nog mooiere foto te kunnen plaatsen. Ik hoor het wel of jullie het leuk vinden en als je het leuk vind hierbij het eerste thema; Vliegend object (hierbij kan gedacht worden aan vliegtuigen maar ook bijvoorbeeld vliegende dieren of wat dan ook wees creatief ) En bedenk goed er mag maar 1 foto geplaatst worden . Ben benieuwd naar de creatieve inzendingen
De eerste deelnemer is er Ps. misschien nog even belangrijk om erbij te zeggen dat het natuurlijk wel leuk is als je hem ook echt deze week gemaakt hebt en niet een foto van de computer afhaalt die je een jaar/maand of wat dan ook geleden gemaakt hebt.
Tis wel een leuk idee. Alleen ben ik niet goed in foto's maken dus ik kijk alleen maar mee denk ik. Je loopt inderdaad wel het risico dat mensen een foto gewoon van het internet halen. En dan is het niet eerlijk natuurlijk.... En hoe kun je nou aantonen dat de foto die iemand plaatst ook echt door die persoon gemaakt is?
Heel leuk idee! Al zal het bij mij gewoon bij het bekijken van jullie foto's blijven. Oh en ik denk dat je moet vertrouwen op de meiden hun eergevoel wat betreft eigen foto's die bovendien recent genomen zijn!
Inderdaad ik ga er vanuit dat de "deelnemers" gewoon eerlijk zijn je kan er tenslotte geen prijs mee winnen alleen de eer dus waarom zou je er om gaan liegen? Maar ook voor jullie dames, jullie kunnen gewoon mee doen hoor, uit huis tuin en keuken foto's komen soms de leukste foto's heb zelfs al prachtige foto's gezien gemaakt met een telefoon . Niet schamen of wat dan ook dat is nergens voor nodig gewoon mee doen
Haha jij hebt er zin in Vandaag is het eerste onderwerp bedacht dus er mag tot komende woensdag een foto geplaatst worden. Ik hoop vanavond mijn inzending te kunnen plaatsen. (heb wel wat foto's maar straks tijdens het fietsen misschien nog wat andere maken en dan bepalen welke de leukste is ).
Wat een leuk idee! Ik ga creatief proberen te doen, hihi. Al heb ik nog geen idee waar ik een foto van ga maken... Maar hoe gaat dat stemmen dan in zijn werk trouwens? Komt er een soort 'poll' dan ofzo?
Ben heel benieuwd naar de foto's van de andere . Een Poll zou inderdaad het meest handige/voor de hand liggende zijn maar die kan je volgens mij alleen aanmaken bij het starten van een nieuw topic. Dus dan zouden we elke week een nieuw topic moeten openen en denk dat de Mods daar niet zo blij mee zullen zijn . Wat mij betreft mag het best open zijn (in die zin van een ander mag best weten welke foto ik het mooiste vind) dus dan kan het gewoon in het topic geplaatst worden en dan maak ik er op vrijdag een overzichtje van met de uitslag. Het voordeel daarvan is tevens dat je echt niet op je eigen foto kan stemmen of andere trucjes om toch hun eigen foto te laten winnen. En dan bijvoorbeeld iets van; Mijn stem gaat uit naar de foto van R1Lana omdat ...... en dan dus de reden waarom
Leuk idee. Ik ga m'n best doen om een foto te maken. En wie weet gaat het idd niet werken met stemmen enzo. Maar we kunnen het toch gewoon proberen? Als ik het goed begrijp kun je tot woe avond hier een foto plaatsen. Dan hebben we tot zaterdag avond de tijd om te stemmen op de leukste foto. En daarna starten we weer een nieuwe ronde?
Hahaha. Ik zit buiten nu. Heb m'n fototoestel in de aanslag. Ik heb er 1 gemaakt, maar hij is denk ik niet goed te zien. Zeker als hij ook nog verkleint word hier.
Haha heb je een ufo voorbij zien komen? Dus jij zit nu 24 uur per dag met je camera buiten in de aanslag?
Nou, dan zal ik de spits maar afbijten. Echt origineel is hij niet maar goed... Ik heb hem nog verder ingezoomd dus weet niet of hij scherp overkomt. Wij wonen aan het water en er wilde net een eend opvliegen.
Hahaha. Nee hoor, maar op dit moment komt er van alles voorbij vliegen. Vlinders, eenden, vogels. En het waait hier ook. Dus af en toe valt er een groot blad van de boom. Daar zat ik eigenlijk op te wachten
Inderdaad dus woensdag plaatsen tot 24:00uur en dan van donderdag t/m zaterdag 20:00 stemmen en dan wordt het nieuwe onderwerp bekend gemaakt. Wat betreft dit onderwerp; je hoeft niet te wachten op een vliegtuig oid hé als het maar vliegt
Ah super de eerste foto is er . Heerlijk aan het water wonen volgens mij zou ik ook de hele dag met mijn camera daar zitten Leuke foto Boney! Op naar de volgende die een foto durft te plaatsen
Deze kwam hier net voorbij vliegen...geen idee wat voor beest het is maar ik had natuurlijk mijn camera in de aanslag dus snel snel een foto gemaakt!