Naam op broodtrommel?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sneeuw, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat doen jullie bij kindjes die naar school gaan? Laten jullie een naam bedrukken op de beker of trommel of is dat onzinnig en zonde van het geld?

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik plak er stickers op van goedgemerkt. Ik mag hier vast geen link plaatsen ivm reclame, maar als je op de naam googled vind je hem wel. En waarschijnlijk zijn er wel meer bedrijven die dit soort stickers maken. Toen mijn dochter naar school ging, nu twee en een half jaar geleden, heb ik een set stickers voor haar besteld. Ik geloof 30 stuks voor een paar euro. En ze zijn nog steeds niet op. Ik heb laatst ook een set besteld voor mijn zoontje (psz). Ze zijn erg leuk (je kunt zelf kleur, lettertype en plaatje kiezen) en de kwaliteit is goed. Ze blijven prima plakken, ook na vele rondjes in de vaatwasser. Een aanrader dus.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is niet nodig hoor, de broodtrommel zit in hun tas of hebben ze bij zich als ze aan het eten zijn.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heb ik bij mijn dochter wel gedaan vooral omdat zij het heel leuk vindt (en ze ging heel jong naar school: 3,5 jaar)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier gewoon een herkenbare broodtrommel zonder naam.
    Ze mocht hem zelf uitzoeken en het werd al snel een broodtrommel van wel 1€.

Inmiddels vervangen door een mepal broodtrommel van Doornroosje (Efteling).
    Je verwacht het niet... Maar kwalitatief toch een stuk beter :D
    Maar goed.. Broodtrommel van 1€ vervang je gewoon af en toe :)

En hij is eigenlijk nooit (even afkloppen!) kwijt geweest.
    Nouja, ze is 1x haar tas vergeten in de bieb.. Toen was automatisch d'r broodtrommel natuurlijk ook kwijt.
    Gelukkig niks wat een telefoontje naar de bieb niet kon oplossen :)

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier ook de naamstickers erop. Op de overblijf hebben ze met watervaste stift zijn naam op de deksel geschreven ( binnenkant) blijkbaar komen die deksels toch ook af en toe door elkaar te liggen. Ik zou het dus wel doen, kleine moeite, groot plezier!

7. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

hier moet het dus wel want alles gaat 's morgens per mentorgroep in bakken, we hebben alles gemerkt met naamstickers van Labelfriends, blijven goed zitten, ook na tig keer vaatwasser. mocht een trommel kapot gaan dan kopen we voor eer paar centen ergens een nieuwe (kruidvat, xenos, zeeman etc.) en gaat er een sticker op. Heb ook meerdere trommels en bekers in gebruik.

Ik vind de bedrukte trommels leuk maar prijzig en m'n dochter is minstens zo blij met een prinsessentrommel van een paar euro van de zeeman dus voor haar hoef ik het niet te doen. Wel met een sticker dus want er zijn heel veel meisjes van 4 die blij zijn met een prinsessentrommel blijkt ;)

8. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    hier is het verplicht om een naam op alles te zetten wat ze meenemen naar school. tas, drinkbeker, broodtrommel, jas, gymschoenen enz...

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier wel gedaan, maar voor de leuk.. De bekers en broodbakjes blijven in de tas. Die wordt dan in de pauze&overblijf opgehaald door de kinderen zelf. Dus alleen die tas moest herkenbaar/gemerkt zijn.

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Verschilt per school of alles in de tas blijft of in een bak gaat.

Bedrukte trommel of naamstickers of gewoon een heel herkenbare trommel is ook goed. J. heeft van alles wat. ;) Hier blijft alles gewoon in de tas, soms leggen ze iets in de koelkast.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier inderdaad een herkenbare broodtrommel maar ik heb er voor de zekerheid met watervaste stift zijn naam nog opgezet.

12. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Hier leuke naamstickers om erop te plakken ;)

13. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Gewoon water vaste stift of een stickervwat je Mey pen kan beschrijven. Cadeaulabeltje, etiketten, of stukje schilder tape. Werkt allemaal prima :)

Tvspul zit wel in de tas, maar ervaring leert dat je maar beter alles kan labelen;) en de bekers worden in de zomer ook allemaal verzameld en in de koelkast gezet. Dus dan moet de naam en de klas erop.

14. tuc

tuc Niet meer actief

hier op de onderkant en aan de binnenkant van de deksel een sticker van goedgemerkt.

15. yem

yem Niet meer actief

hier ook met een watervaste stift erop gezet

16. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Mijn ervaring (als juf) is dat niet alle kleuters hun eigen broodtrommel elke dag herkennen.
    Dan is een naam er op wel heel handig.
    Gisteren (dus vlak voor een lang weekend) had ik in groep 4 nog een trommel over, niemand die zei dat de trommel van hem of haar was (opletten is ook een dingetje soms), dus deze ligt nu nog op school. (heb hem wel even leeggeveegd want anders zit er straks na het weekend pluis in)

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier overigens wel de gymschoenen beschreven met haar initialen en ook haar rugzak. Die waren ook zeker bij de kleuters regelmatig "kwijt"
    Overblijf is bij ons een redelijk gedisciplineerd geheel.
    Niet van tafel voor je alles hebt opgeruimd.

18. Paige

Paige Niet meer actief

Hier is alles gemerkt.

Deel Deze Pagina