Naam op speen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door tupp, 31 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.016
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Over 1,5 week gaat ons zoontje naar een gastouder. Ik ben nu bezig om zijn spulletjes te merken. Maar ik zit met zijn speen. Daar zal ik maar geen stickertje op plakken. Maar hoe merk ik hem dan? Kun je er met watervaste stift op schrijven of geeft dat af?

Wij hebben al een paar fijne spenen, dus ik wil geen speen-met-naam bestellen.

2. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Als het een speen met een ring is kan je misschien een klein lintje of labeltje aan de ring bevestigen. Net zoiets als bij een labeldoekje. Wel het lintje of labeltje even dichtstikken zodat de baby er niet met zijn vingertje in kan.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.016
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Eliza: Briljant. :D Waarom verzin ik dit soort dingen zelf niet?

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    je kunt er ook zo'n doekje aanhangen toch? Vlgens mij een keer gezien, en daar dan zijn naam in borduren?

5. fafje

fafje Niet meer actief

ff googlen, er is een speen waar ze de naam op drukken of speciale labels voor op spenen

6. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    waarom geen stickertje?? Heb ik net wel gedaan;)

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.016
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Fafje: in de openingspost staat al dat ik niet op zoek ben naar spenen waar de naam op gedrukt wordt (ik heb al spenen). Stickers wil ik niet. Ik ben veel te bang dat een stickertje er toch afgaat en dan in z'n mondje verdwijnt.

8. fafje

fafje Niet meer actief

kan je em niet marken met een waterdichte stift dan ofzo

9. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Hoeveel kinderen heeft je gastouder die nog een speen gebruiken? Wij hebben een gastouder en wij hebben helemaal niets gemerkt. De spullen zijn goed uit elkaar te houden. De oudere kinderen gebruiken geen speen meer (of misschien nog in bed), dus dat is heel goed uit elkaar te houden. Maar ook de kleertjes hebben we niet gemerkt.
    Het zijn maar een paar kinderen, waarschijnlijk ook in verschillende maten, dus dat is geen probleem.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik heb een sticker op het speenhoesje zitten. De speen zelf is niet gelabeld Nou heeft Sanne hem ook alleen tijdens het slapen dus dan raakt hij niet verwart met een ander.

12. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ow ok ik heb er een stickertje op van goedgemerkt en die gaan er dus echt niet makkelijk af, kan ook tegen het uitkoken

13. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik heb ook een stickertje van goedgemerkt erop zitten... ziet er nog leuk uit ook! Lijkt net of haar naam echt in die speen staat...

Maar een labeltje eraan stikken is ideaal natuurlijk als je geen stickertje wilt!!!

14. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hier ook een stickertje erop van goedgemerkt! :D

15. liefjuh4you

22 dec 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik werk zelf op een creche,
    en wij graveren de spenen!
    heb je ook geen gedoe met stickers enz ;)

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    lijkt me niet heel fris, op een gegeven moment gaat je kindje "spelen" met de speen. zodoende kan de stift in aanraking komen met het mondje.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb vorige week de spenen binnen gekregen met de naam er op, ideaal:) Zijn prima speentjes en geen gedoe met stickers/stift etc.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    welke soort gebruiken jullie voor op een speentje? Ze hebben meerdere soorten en ik kom er niet echt uit ;) ?

19. misa

misa Niet meer actief

20. misa

misa Niet meer actief

Een vraagje over die naamspenen: die kun je niet van difrax krijgen of niet?

Deel Deze Pagina