Het hele internet staat vol met genoeg namen, maar het lukt ons niet "de" naam te vinden. Het moet een beetje een stoere naam zijn. En niet apart zoals Mees, Storm, Sep enz. Vanaf begin af aan heb ik Thijmen en Milan genoemd, maar hier is mijn vriend het nog niet helemaal mee eens. Hij gaat liever voor Thijs, Maik, Collin, Misschien dat jullie nog leuke suggesties hebben?? Wie weet zit er iets tussen...
Lastig he! Ik heb ook heel het internet afgestruind, weken lang. Bij 35 weken toch maar de knoop doorgehakt: een wauw naam gaan we niet meer vinden. We gaan nu voor een naam die oké is. Ik vond Thijmen en Ruben ook erg leuk. Verder stonden op ons lijstje Pim, Sam, Gijs, Noud, Sem, Luuk en Daan. Wij gaan nu voor R.en.s Maarja, deze namen ben je vast al tegen gekomen Ik hou er zelf niet zo van, maar misschien iets van Luca of Boaz?
Overigens vond ik Thijs ook echt heeel leuk! Maar dat gaat niet met de achternaam hier. Wel een stoere naam toch? Of een variant daarop. Tijn, Tijm, Ties?
Ik doe een poging, misschien dat er een naam tussen zit: -Timo -Jens/Jins -Fabian -Julian/Julan -Rowan/Roan -Mauro -Nick -Tim -Max -Glenn -Dion/Deon/Leon -Ian -Silas -Jesper -Jorn/Jort/Jord -Emiel/Emil -Lars -Stan -Senna -Stijn -Ties
Hmm, lastig in te schatten wat bij jullie allebei in de smaak zal vallen. Misschien: Bas Bram Casper Daan, Dani Dave Dion Fabian Glenn Jari Jelmer Joeri Jordy Jorik / Yorick Justin Kai Koen Levi Luuk, Luca Niek, Nick Nino Noah Owen Pepijn Ralf / Ralph Rik / Rick Roan Ron, Roy Thom / Tom Tim Timo Tristan Wessel
Bedankt voor het meedenken, maar helaas zit "de" naam er nog niet bij. Vindt Ruben en Levi ook wel leuk dus deze gaan wel bij op de lijst, maar er is echt geen één waarvan ik zeg dat is hem... (helaas) Dus nog meer suggesties zijn welkom..