Welke jongens naam past bij Dean? We hebben al heel wat namen overwogen.. Nu komt Mitch wel op de eerste plaats bij ons beide. Vinden jullie deze bij Dean passen? We willen liever een niet veel voorkomende naam; kennen jullie veel jongens met de naam Mitch? (Toen wij Dean hebben gekozen kwam deze naam nog niet veel voor) Alvast bedankt voor jullie hulp! P.s andere suggesties zijn ook welkom: wel een korte stoere (liefst Engelse) naam.
Bedankt voor het mee denken.. Is niet onze smaak, sorry (willen echt maximaal 5 letters) liever 3 of 4 letters zelfs
Ik ken geen jongetjes die Mitch van heten. Wel Mitchell..dat vind ik niet mooi! Mitch is wel.stoer! Mick? Andere namen die bij Dean leuk zijn: Jake Jay Adam Jace Luke Owen Aiden Bruce Matt Lance Ilay! Misschien kan je in dit topic nog iets leuks vinden, http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/432410-korte-stoere-engelse-jongensnamen.html
Ik ken een Mitch, een heel ordinair type. Bij Dean zou ik voor een andere klassiekere engelse naam gaan. James, Jacob, zoiets.
Shaun; nog nooit van gehoord! Hoe spreek je dat uit? Misschien vind ik het iets TE Engels... Jacob en James vind ik ouderwets...
Mitch past goed bij Dean. Ik ken alleen een Afrikaans kindje dat zo heet (super schatje) dus ik vind het lastig om er een blank kindje bij te zien, even ervan uit gaande dat het hier een blank kindje betreft. Jack is ook een leuke optie.