Hallo, Wij zijn op zoek naar een naam voor ons 2e kindje. We weten het geslacht niet dus we moeten voor zowel een jongen als een meisje in gedachten hebben. de meisjesnaam zijn we het opzich wel over eens, maar nu de jongensnaam nog! We zijn inspiratieloos. We houden niet echt van te aparte namen. Iemand nog ideeen voor een stoere jongensnaam die past bij de naam Luuk? Liever geen naam beginnend met de s, aangezien onze achternaam met een s begint. Ik wil geen ss als initialen.
Luuk en Bas(eindigd wel op S, hoeft niet persé storend te zijn) Luuk en Mees (Idem) Luuk en Bram Luuk en Finn Luuk en Tijn Luuk en Sem Luuk en Stan Luuk en Guus Luuk en Siem Luuk en Thomas Luuk en Teun Luuk en Noud Luuk en Gijs Luuk en Jochem Luuk en Koen Luuk en Nick Komt dit een beetje in de richting?
Tom / Ton Joep Job Jort Rens Wout Harm Thijs Bob Niels Ties Bart Jules (zjuul) Bjorn Mick / Rick Cas Pim / Tim Kai Paul Rob / Ron / Roy Mark Twan Robin Jasper Casper / Kasper Jesse Jurre Robbe Roan Jelte / Jelle Floris Maxim Milan Tigo Mika Julian
Lars Ties Mats Thijs Max Mart Ian Jort Jorn Jens Daan Pim Nora Julia Daniek Hanna Isa Zita Jolijn Mara / Mare Emma Sofie Fiene Marrit Vieve
Wat ik leuk vind passen is: Luuk & Daan Luuk & Niels Luuk & Tim Luuk & Jurre Luuk & Sam Luuk & Joris Luuk & Bram Luuk & Tom Luuk & Nick Luuk & Siem Luuk & Simon
Arnoud Bas Ben Cas Daan Diede Ewoud / Ewout Faas Flip Floris Giel / Chiel Gijs, Guus Harm Hein Huub Jef Jeroen Joep Joeri Joord Joos, Joost Jos Jurgen Koen Maas Marijn Marnix Marten Mees Meint Melle Niek Niels Pepijn Pieter Pim Raf Rens Rien Rik Robbe Roel, Roelof Rogier Rutger Teun Thijs / Tijs Ties Tijmen Tijn Ton, Toon Willem Wouter Zef * * * Aniek / Anniek Cato Elke Ellen Els, Elsje Evi / Evie / Evy Feline Fleur, Floor Heleen Isa Jet, Jette, Jetta Lieke Maaike, Maike Marijn Marike Maud Mieke Mirthe / Myrthe Noor Renee Roos, Roosje Thirza / Thyrza
Wij hebben hier al een Daan en Luuk. Ons aanstaande meisje wordt denk ik aan Emma, maar hier zijn we nog steeds niet over uit.
Roef Ties Mick Guus Gijs Roan Joël Mats Mart Jort Jorg Jorn Aron Abel Joris Bas Tijn Thijs Bent Maes Mees Kars Cas Dim Mas Epke Jim Mink Ries Harm Leon Maik Tias Tinne Siem Sieb