Hoi meiden, Van de week te horen gekregen dat wij een zoon verwachten! Maar nu de naam nog ook al hebben we nog even de tijd Wij zijn gek op aparte namen, nu wil ik graag jullie mening over de namen London ( staat op nr 1) River Carter Alvast bedankt!!
London! Ideetjes: Maddox Phoenix Lennox Ché Prince Vegas Bailey Boston Clinton Dallas Denver Troy Richie Bronx Jackson Memphis Brooklyn Rocky
Ik vind het allemaal vreselijk. London is een stad en wat mij betreft geen naam River is gewoon het Engelse woord voor rivier Carter een achternaam Ik vind het door anderen voorgestelde Logan of Jace dan echt vele malen beter.
Van de namen uit jouw lijstje, zou ik voor London kiezen. De Engelse -R- van River en Carter wordt zo lelijk uitgesproken in het Nederlands (vind ik )
Apart? Tja.. wat je er zelf van vindt.. als je kind niet in London verwekt is.. nee River.. tja, als je Indiaanse afkomst hebt Carter? Goeie president
Vind river een meisjesnaam als t aan me vriend alleen had gelegen hadden we nu een dochter genaamd river haha. Vind London t leukste!
London vind ik niet als naam River, leuk maar passender bij een meisje. Carter, kan wel maar vind paar andere opties leuker: Logan, Tyson en Lennox
Bedankt voor de reacties! Heel veel vergelijken de naam London gelijk met de stad inderdaad. Wij vinden het gewoon leuke naam, vind de reacties nog meevallen hihi. Dacht dat het erger zou zijn!
Ik vind de naam London leuk. Apart maar leuk. Laatst zag ik de naam Devlin voorbij komen. Ook wat aparter, maar ook leuk.
Londen is een stad en River een Rivier. Waarom je kind zo noemen? Aparte namen prima, maar ik vind dit soort namen verschrikkelijk Misschien je kind Zeeland noemen?
persoonlijk vind ik een naam die naar een plaats, rivier of ding verwijst niet echt leuk als voornaam (Sydney, London, River, Bloem, Vlinder etc)
Zijn alledrie niet mijn smaak.. Weet niet welke ik de leukste vind eigenlijk. Deze namen doen me denken aan Paxton, Phoenix en Knox (noks)
London, nee niet mijn smaak. Alsof een Engels stel hun kind de naam Amsterdam zou geven of Berlin, of... Ik ben helemaal niet van de Engelse namen, maar als je die dan wel leuk vindt, kies dan voor een naam-naam, en niet een (hoofd)stad-naam of achternaam of ding-naam (river). Ik denk aan: Morris Colin Brandon of andere opties die al in dit topic zijn gegeven