View attachment 604667 Namen van dochters aub niet voluit schrijven. Iemand met goede tips voor bijpassende jongens en meisjesnamen?
Céline Romée Isabeau Celeste Salome Mylene Cerise Solene Alizée Mauve Ik vind Alizée Celeste prachtig! Jongensnamen ben ik heel slecht in
O hallo andere naam Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk! Geen suggesties voor namen btw. Gewoon even feliciteren Of nouja Olivier voor een jongen, maar die heb ik al eerder gezegd haha
Mooie namen hebben je dochters! Wat suggesties, geen idee of ik in de goede richting zit. Ava Berber Bodil Cilou Deirdre Elora Elvi Félise Félou Filien Hazel Isora Irsa Ivanie Iselou Iselin Jule Jéline Jilou Julin/Juline Julis Lorin Lorèn Louèn Liselou Lillia Loré Marle/Merle/Mirle Mirla Mijs Marthe Noof Nim Milou Noalise Odile Ophélie Ophélia Philou Pip/Pippa/Pippi Phileine Rosan Rosi(e) Svea Sari Safia Sinne Tamar Zelie Aron Benjamin Caspian Daaf Espen/Esben Felix Florian Fijs Flip Hero Hidde/Hedde Herre Iven Ivar/Ivas Ilan/Ilian/Ilai Jiven/Jivan/Jivas Jij Jitse Jidde Jurijn/Jurrijn Jilvan Jespen Jozias Julius/Julus/Julias/Julen Jins Jilles Jirsan Kelvin Lutein/Lutijn Levin Lias Lev Maurits Milas/Midas Mels Niaz Niven Noam Nev Otis/Odin Ole Olivier Pepijn Quirijn/Quintijn Silvin/Silvijn/Silvan/Silven Samuel Tibbe/Tjibbe/Tiebe Tobias/Tobian/Tobi Tobin Timon/Tilon Vincent Xem/Xam/ Xavier/Xavi Yves Zion
Mooie namen! Misschien: Elodie Isaure Chloé Cato Loïse Lorèn Imare Eloise Amèl / Amelle Sena Eléane Philou En tweede namen: Florance / Florence Cathelijne Josephine Eleanor(e) Maryse Charlotte Cécile Céleste
Gefeliciteerd! Mooie namen hebben je dochters! Mathis Ronan Bent Seger Tibbe Tias Jerre Iven Bren Nilou Lonne Janou Julin Loua Mae Liva Avelie
Lymee Livia Berber Cleo Milena Solenn Lilou Channah Jolee Aimee Loua Brielle Maelys Felice Lanai Enora Lenthe Jula Nanou Aniek Vida Vedra Tweede naam Leonore Valente Amarant Maxime Jongen Florian Kieran Silvijn Seger Rowan Tristan Jonah Joas Maurik Tweede naam Laurens Olivier Christiaan Gabriël Jongensnamen mogelijk!
@Narcisje Isabeau staat op het lijstje,mooi! @Riverdale87 Haha je kende de namen toch al? @Bubblez Haha dankjewel!! Olivier staat hoog op ons lijstje voor een jongetje! Vind dat een hele mooie naam. @Liselou Bodil, Elora, Felise, Philou komen op het lijstje. Pippa is mijn guilty pleasure, maar zullen we helaas nooit als naam geven. Filine vind ik dus echt geweldig qua uitspraak, maar de schrijfwijze een beetje raar staan en Philine vind ik ook niet mooi.. Florian, Hidde, Jivas, Julius, Maurits, Otis, Olivier, Tjibbe, Tobias staan ook op het lijstje! @Jungle Elodie staat ook genoteerd! @Mss86 Julin, leuk! @mellanie76 Florian, Laurens en Olivier heb ik opgeschreven. Bedankt voor de felicitaties en het meedenken!
Gefeliciteerd, leuk zeg! Alice, Alixe, Amé, Arwen, Aster, Bodil, Céline, Chloë, Estée, Félice, Jadie, Jolé, Josie, Lucie, Robine, Rosie, Sofie, Suzie, Tirze Abel, Aris, Boaz, Brent, Espen, Hidde, Jonas, Joris, Odin, Olaf, Otis, Quint, Ravi, Revi, Roan, Romijn, Ruben, Sebas, Simon, Stian, Teije
Oh wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!! Hier ook mama van 4 meiden en 11 wk zwanger van nr 5. Namen zijn een dingetje ☺️ Ik lees ff mee, succes met de zoektocht!
Ik blijf Lorin zeggen Past mooi bij de namen van je andere meiden! Voor een jongen Oliver Fender Julian
Prachtige namen (volgens mij had je een x-aantal maanden geleden ze al ergens op zp gedeeld)! Hier ook kinderen met franse namen rondlopen (6 stuks) ❤ Dit is wat ik op m'n lijstje had/heb staan: Blaise Gyon Thaddius Ardèn Eliàn / Elían Bodhi (maar vind deze achteraf gezien niet mooi en bijzonder genoeg meer) Rule Auric Rodèl Loé / Loë Aurelius Aurelièn Josephius Enaël Livèn Delphine Marenthe Mileda Maelàn/ Maelan Zinnia Juvia Izaline Madée Oceane Izïa Sera Seraphine Amandine Lisau Isaure Rhea Apholonia Morgane Ophelia Thalia Monae Eleia Majoie Philine Yvaine Celeste Morgaine Phaedra Fauve Célestine Violaine Eloa uhhhhh ik kan nog wel even doorgaan hihihi Gefeli met je zwangerschap! Celeste/Céleste, Maxime, Noëlle, Joëlle voor een meisje en Maxim, Juliën, Noël, Joël voor een jongen kan ik zo gauw nog even uit mn mouw schudden @kleineM: sorry vh pikken van die práchtige naam! ❤