Hallo, Wij hebben al een zoontje met de naam Timo. Ik ben nu bijna 23 weken zwanger, het wordt een meisje. We zijn op zoek naar een leuke naam. Iemand suggesties? Groetjes!
Timo, super leuke naam Mijn eerste ingeving voor een meisjesnaam bij Timo is: Nora. Heb je zelf eigenlijk al namen in je hoofd? Andere ideetjes: Benthe Elin Elise / Elize Ella Elze / Else / Elza / Elsa Fay / Faye / Fae Gwen Hannah Imee Indie / Indy / Yndi / Yndie Iris Isa / Iza Isabel Isis Iva Jente / Jenthe / Jinte / Jinthe Jola Jolé / Jolee Jula / Jule / Júle Julie Lara Lina Liva Lize / Lise / Liza / Lisa Lora Louve Lova / Lóve Luna / Lune Maia / Maja / Maya Mara Marit / Marrit Marlou Maud Merel Mia Mila Myra / Mira Neva / Nouva Nina Noahlie / Noalie Nola Noralie Novy / Novi Rosa / Roza / Roos Sanne Suze Tess Vera Yara Yente / Yenthe / Yinte / Yinthe Zoey / Zoë
We hebben wel al een lijstje met wat namen, maar voor mijn gevoel nog niet DE naam. Zelf vind ik Isis erg leuk, mijn man vindt Yenthe erg leuk. Andere namen op mijn lijstje zijn Femm, Esmee, Fenne... Ben benieuwd wat anderen hier van vinden maar zeker of er ook nog nieuwe suggesties zijn!
Isis en Yenthe vind ik beide erg leuk Ook mooi bij Timo. Femm en Fenne vind ik geen mooie namen en Esmee vind ik op de een of andere manier niet echt bij de naam Timo passen..
Ik vind Isis echt een geweldige naam!!!! Fenne en Esmee vind ik ook leuk, Yenthe iets minder en Femm niet, Femke dan weer wel. Nog ene paar suggesties zal ik doen Timo & Anna/ Anne Benthe Elin Evie Eefje Fay Ivy Izzy Isabel/ Isabelle Noëmi Luna Stella Sophie Zara Zoë
Evi vind ik ook leuk maar al meerdere in de omgeving heten zo... We vinden Isis en Yenthe nog wel leuk, maar twijfel of de uitspraak niet te moeilijk is. Zag vandaag de naam Elin, ook wel leuk! Alleen onze achternaam begint ook met een N...
Isis ('Iesis') en Yenthe ('Jente') moeilijk uit te spreken? Lijkt me juist helemaal geen probleem met die namen! Ik vind ze beiden erg mooi (en ook iets mooier dan Elin)!
Leuk die positieve reacties op de naam Isis! Elin valt inderdaad dan toch af. Ik vond Liz, Lynn of Isa inderdaad ook leuk, maar mijn man vindt het niet leuk of de naam komt al voor in onze directie omgeving. Ik blijf nog steeds bij Isis en mijn man bij Yenthe, tja...
Grappig! Mijn broer heeft pas een dochtertje gekregen; Zoë. Hun eerste kindje was een jongetje; Timo. Past erg leuk bij elkaar vind ik! De naam Isis heb ik ook op mijn favoriete lijstje staan, samen met Diede. (De laatste heeft mijn voorkeur, maar mijn vriend vindt het helemaal niks!)
Zoe is ook een leuke naam, maar die hebben we al een aantal in onze directe omgeving. En wat grappig, ik vind Diede ook een hele leuke naam, maar mijn man vindt het ook helemaal niks! Nog meer leuke namen op jullie lijstje?
Ik vind Iris ook mooi - maar dat lijkt al veel op Isis dus heb je vast al gehoord . En Ninthe vind ik ook erg mooi bij Timo.
Wat dat betreft is Zoë ook wel een veelvoorkomende naam ja. Ik heb verder Loïs ook nog op mijn lijstje staan. Daar is mijn vriend ook niet heel enthousiast over. Dus we hebben nog een lange weg te gaan!