Zie leuke namen voorbij komen...maar vriendlief vindt ze allemaal te truttig Volgens hem moet het wel een lekkere naam zijn om hardop uit te spreken **zucht.....mannen**
Nog een paar suggesties; floortje Bailey Chica Dushi Izzy Kato Maggie Pepper Pien Puck Tess Ziva Zosja
Ik zou in ieder geval geen naam kiezen die ook eindigd op een I, Maar Catootje vind ik ook erg leuk Onze hond heet Luna, en omdat ze echt een ongelooflijk gek ding is, liefkozend lunatic
Wat een schatjes! Heb je ook foto's van je eigen hondje? Vind catootje ook erg leuk, maja als manlief het niet wil.. Ik vind Lola ook gaaf
Na een hele avond discuseren zijn we op Loes uitgekomen Mikki & Loes @Broodfok; ze is geent, ontwormd en gechipt. Vorige week is ze nagekeken door een dierenarts en dit staat in de in het paspoort. Ook krijgt ze bij het verlaten van het nest een puppypakket mee: - eigen brokjes - eigen vlees - Nestdoekje - Speeltje. We hebben al een lijstje met eventuele zaken waar we op gaan letten en willen vragen, om broodfok uit te sluiten, zoals: - hygiene van de omgeving - Moederhond; waarom is ze gedekt - Of ze al zindelijkheid training heeft gehad - Het chipnummer, om haar op onze naam te registreren. Meer suggesties zijn welkom Morgenvroeg om 10 uur vertrekken we..spannend hoor!
Ah, wat een humpie! Een klein vriendinnetje vindt ze vast wel leuk! Loes is een leuke naam, zit ik er toch niet heel ver af met lola
Mikki is echt een schatje! Ook met de kids! Toen Julia net geboren was, was ze niet bij haar weg te slaan! De kraamverzorgster mocht haar niet uit de wieg halen, want dan ging ze te keer joh! Ook als Julia huilde, dan begon ze tegen mij te blaffen, zo van: Joh...baby huilt! Heel schattig! Bij Emma is ze wat minder waaks, maar ze probeerde nog wel met haar te spelen. Balletje tegen Emma aanduwen en dan liggen wachten totdat er iets met het balletje gebeurt... Ach ja...als ik toch aan het spammen ben