Na lang zoeken heb ik een foto gevonden van mijn hondje Ruby. (Hier was ze alleen nog wel pup...Ze is nu 3 jaar). Bekijk bijlage 224797
Leuk is dat he die hondjes met kleintjes! Mijn dochter en mn hondje zijn ook één hand en één poot op één buik haha. Zijn altijd bij elkaar...En mijn dochter kan ruby in de haren hangen en trekken wat ze wil. Ruby doet er niks op. Bekijk bijlage 224798 Bekijk bijlage 224799 Op de ene foto gaat mn hondje half op mijn dochter liggen haha!
Oooh wat een dotje! Ze zijn echt heel lief voor kindjes he! Echt een puur zacht karkter, zit geen kwaad in!
maar goed dat friesland te ver is....... wat een scheetje! Pipa vind ik ook wel leuk bij mikki, of misschien luna? of mila?
ow my god.... tik het in op marktplaats en schrik me rot!!!!! Het is hier 10 minuten vandaan...... maar goed dat onze bankrekening het niet toelaat!!!!
ik ook! en een naam weet ik niet voor een vrouwtje. had er wel een aantal voor een reutje in mn hoofd maar denk dat je wel een leuke naam gevonden hebt?
Nee er zit inderdaad geen kwaad in die hondjes. Dit is ook het liefste hondje die ik tot nu toe heb gehad. Maaaruh heb je het hondje al? Hoe ging het?
Ja, het is gelukt Pff..."even" 500 km rijden voor een hondje...je moet er wat voor over hebben he! Schrok in eerste instantie wel even, want was dus geen ongelukje, maar bewust gedekt. Ze hadden ook meerdere hondjes en nestjes. Heb meteen gevraagd of ik even goed mocht rondkijken e.d. Maar het zag er allemaal keurig en schoon uit! Heb gewoon gevraagd over hoe en wat Ze zijn ook een verkooppunt van hondenvoer, hadden daar een vlag van hangen. Ze zijn wel aangesloten bij bepaalde clubs en hebben een UBN-nummer. Nou zegt dat me vrij weinig, dus even opgezocht en is een soort keurmerk van ministerie van landbouw e.d. Maar humpie is gechipt etc. Hebben wel een contract moeten ondertekenen. Maar goed, alles, in onze ogen, dus in orde. En we presenteren met trots: Loes
Aiaiai...je zou opassen voor broodfok...je hebt nu toch echt een broodfok hondje. Erg jammer. Koop nooit een pup die je direct mee mag nemen...zeker niet als het verhaal opeens anders is. Verzeker het beestje maar snel
Welk normaal denkend mens gaat nou "bewust" een kruising fokken. Sorry, maar kan hier zo slecht tegen! Maarrre, leuk beestje hoor! Heb het zelf niet zo op fokkers die maar raak fokken, maar veel plezier ermee!