Hoi, Ik vind Fayah een hele leuke naam! Alleen ben ik bang, dat het vooral leuk is voor meisjes met een tint of donkere huidskleur. Wij zijn beide vrij bleek, dus nu twijfel is heel erg of het wel bij haar past. Misschien verwachten mensen toch dat het een arabisch meisje is en dan komt onze blondie! Wat vind jij? Alvast bedankt voor je mening!
Ik vind het wel kunnen hoor . Na een tijdje is het voor iedereen normaal en kunnen ze het zich niet meer anders voorstellen.
wat dacht je dan van fatima moreira de melo? Zij heeft dan wel Porugese vader maar is ook gewoon een hollandse schone om te zien. Als jullie het een mooie naam vinden moet je het gewoon doen. En past het bij de achternaam, dan is het prima toch?
Ik zou dan kiezen voor Faya. Een variant op Fay. Fay meaning: Fairy or elf, true. Female variants: Fae, Fai, Faie, Faya Origin: Old french
Ik vind het wel kunnen hoor, alleen persoonlijk vind ik het geen mooie naam, maar smaken verschillen!
inderdaad Faya toevallig ken ik inderdaad een donkere variant. maar dat terzake welke naam ik ook hoorde en vond die wel leuk is Kaya
Ik vind het zeker een leuke naam! Mijn eerste associatie met deze naam is wel een getint kindje, maar een naam gaat ook bij het kind passen dus dat zou voor mij in deze geen reden zijn voor een andere naam te kiezen
Nog een suggesties van mij: Farrah vind ik ook mooi. Maar Faya vind ik minder arabisch overkomen. Doet me denken aan een combinatie van Freya en Faye. De franse betekenis die ik eerder schreef vind ik prachtig. Hoe dan ook een mooie naam voor een donker of licht kind!