Ik heb een multicultureel gezin en daarom voor Engels namen gekozen. Mijn zoon heet J.ames en mijn dochter K.ate. En nu ben ik zwanger van een 3e. Ik denk van een meisje, maar dat weet ik nog niet. Hebben jullie een naam die hier goed bij past? Voor een meisje vinden wij Faye goed passen, maar die naam is al vergeven in onze familie. Liz/Lis vinden we ook erg leuk, maar die is in mijn omgeving al wel een paar keer gegeven (geen vrienden/familie, wel mensen die ik ken) Voor een meisje hebben we op een voorlopige 1 staan Charlie. Voor een jongen dacht ik aan Maxim, maar dat vindt manlief niet leuk. Hebben jullie suggesties?
Ik zou iets met een L doen omdat jullie eerste met een J begint en jullie tweede met een K. Meiden/jongensnamen door elkaar: Leon Leandra Lizette Lisa Liselotte Loene Lena Lodewijk Loue (met een streepje naar rechts op de e) Luuk Maxim voor een jongen of Maxime voor een meid vind ik prachtig!!!
Wat een leuke namen hebben jullie kindjes! Voor een meisje: Lauren Ashley Faylinn Laila Voor een jongen: Alex Damian Ethan Jack Ralph
Een Engelse naam lijkt me hier wel logisch bij, en het lijkt me mooi de A en de E erin te houden die broer en zus allebei hebben Hier wat ideetjes dus van Engelse / Engels gebruikte namen met een A én een E erin. Abel Aden / Aiden Alec, Alex, Alexis Amery Andrew Auberon Avery Beau Brennan Caleb Chase Dane Dave Devan Drake Dwayne / Duane Easton Edward Elias Elijah Ethan Evan Evander Ewart Ezra Hayden Lance Lennard Marlowe Matthew Maxwell Samuel Sean Shane Stewart Terance Vance Wallace Walter Warner Warren Wayne Xander * * * Adeline Aileen Alex, Alexis Alexa, Alexia, Alexina Alice Aline, Alise Amber Amelia Arline Aspen Aubrey, Audrey Becka Bethany Brenna Carlie Carmen Cassie Cecilia Celia Charlie Claire Daphne Delora Delphia Dena Dianne, Diane Ebba Elaine, Elaina Elea Elenora, Eleanor, Elnora Elisa Ella Elsa Emilia Emma Eva, Evaline, Evelina Fae / Faye Gemma Hayley / Haylee / Hailey Hazel Heather Helena Isabel Lauren, Laurie Leah Leann, Leanne, Lianne, Leanna Leila / Leyla, Lela Lena Lenora Lexa, Lexia Loraine Maudie Maurine, Maurene Maxine Meadow Megan Melina Merla Natalie / Natalee Nena Neva Noralie / Noralee Odelia Ophelia Oralie Paige Rebecca Regina Romaine / Romayne Rosalie, Rosabel Salome Scarlet Sera Stacey Stella Suzanne Tessa Valerie Vera Veva Vianne Wenda Zena
Nog even als aanvulling hierop: Lowie Lowieke Luna Leo Lieke Luana Leonora/Leonore Lone Lex Lexi Lisa/Liza Lisette Lo Lenny Letty Dat was het wel weer...
En even dikgedrukt alle namen waar zowel een a als een e in zit! Had ik even over het hoofd gezien... Persoonlijk vind ik Lena of Lennard (die was ik nog vergeten!) er het best bij passen... Voor Lena, omdat het ook engels klinkt en bovendien ook 4 letters heeft!!
Sorry, alsjeblieft geen Charlie/ey nu net na die aanslag op Charlie Hebdo... Ik zou proberen weer voor een eenlettergreep-naam te kiezen, past mooi bij de andere namen: Ben Dean Dex Drake Drew Duke Flynn Rafe Sean Seth ----- Ann Chloe Dawn Drew Grace Gwen Lynn(e) Rae Snow Sue Zoe
Charlie/Charlee/Charley kan in augustus toch wel weer? Maar ik vind dit ook niet de 'dit-is-hem' hebben. Bedankt voor jullie input! Kanshebbers: meisje: -Liz -Charlie -Olivia -Emily jongen: -Maxim -Dean Ik vind het zo lastig!