Doet me denken aan GTST. Niet mijn smaak maar vind het geen lelijke naam. Al zou ik eerder voor Nikkie gaan.
Kijkt hier bijna niemand Goede tijden, Slechte tijden? Ik denk dat Rikki een algemeen geaccepteerde meisjesnaam is in Nederland hoor!
Ik vind het ook best leuk! Zelf vind ik Bobbie en Charlie ook leuk voor een meisje. Zou zelf voor een andere voorletters kiezen ivm de naam van je andere dochter.
Ik vind het een hele leuke naam. Scheelt misschien dat ik een heel lief meisje op m'n groep heb die zo heet! Ik zou er zelf ook voor kunnen kiezen, helaas denkt mijn vriend daar anders over.
Door gtst vindt ik het ook echt een meisjesnaam. Het is niet helemaal mijn smaak en de afkorting Rik vind ik minder maar bij Nikki heb je ook Nik, dus het kan best. Naast de naam van je dochter vindt ik het ook heel goed kunnen
Heel leuk! Mijn dochter heet Nikki en ik noem der nooit Nik, dus voor die afkorting zou ik t niet laten. En als ze ouder zijn kunnen ze er zelf over beslissen of ze t leuk vinden dat t afgekort word.
Ik ken een vrouw die heet rikke. Ze is volgens mij van Deense afkomst. Het is even wennen maar kan prima! Rikki vind ik dan wel echt te jongensachtig.
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het prima kunnen. Ook een passende combinatie vind ik: Robinn en Rikki!
Ik vind Rikki(e) wel leuk en past mooi bij Robinn. Bobbie, Billy, Charly, Sammie, Renée vind ik ook leuk voor een unisex naam (maar dan wel voor meiden).
Het klinkt erg GTST en volgens mij heet de actrice die haar speelt Robin. Dat is dan wel weer een grappige toevalligheid. Krijgt ze ook een tweede naam? Want anders kan het met de post wel lastig worden voor twee meiden met dezelfde voorletter.
Ik denk aan GTST en het konijntje van het prentenboek. Het zou mijn keus niet zijn maar op zich is er niks mis mee. Wel grappig dat je andere dochter Robin heet, aangezien Rikki uit GTST ook zo heet.
Ik weet dat er op alles te rijmen valt en dat je daar niet naar moet kijken maar bij Rikki komen er zo veel pestwoorden bij mij naar boven.. Likkie, Pikkie, Fikkie, belachelijk eigenlijk maar het verpest de naam voor mij. Bij Mikki en Nikki heb ik dat al veel minder. Ook vind ik het echt een jongensnaam, niet zoals Robin. Die vind ik ook leuk voor meisjes en ook vind ik die Rikki van gtst bloedirritant en ik kijk het niet eens.
Ik houd er niet zo van. Ik ken ook een meisje die Luka heet, dat vind ik ook leuk naast Robinn en een stoere meisjesnaam!