Lelijk zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Liep ik vandaag over straat en staat er een kereltje van een jaar of 25 op de hoek, ik moest er voorbij en hij maakte een geluid om duidelijk te maken dat ik er niet uitzie, hij zei letterlijk JAKKES. Het was op mij bedoeld, heel zeker van, liep niemand anders. Ik ben van nature al zo onzeker en dan zoiets. Ik heb hem genegeerd, wat zouden jullie doen?
     
  2. Yasminaa

    Yasminaa Bekend lid

    8 mei 2010
    717
    0
    0
    ik zou zeggen nee jij bent ''lekker''! met een *shock* face ! :D
     
  3. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik had een bijdehand antwoord gegeven. Zo van, jij hebt ook geen opvoeding gehad! Of zoiets.... Respectloos, zo respectloos! Bah!
     
  4. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    ik zou zeggen kijk naar jezelf!
     
  5. me83

    me83 Niet meer actief

    ik zou het ook negeren.. maar meer omdat hij het niet waard is om tegen te praten.. en ik zou me dan ook niet echt aangesproken voelen.. blijf er niet te lang bij stil staan meid.. de meer je erover denkt de meer je denkt dat de hele wereld dat van je vind..en dat is echt niet zo!
     
  6. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat flauw!
    ik zou ook zonder iets te zeggen doorgelopen zijn.

    hoop dat je er niet al te onzeker van wordt hoor meid!
    je weet wie het heeft gezegd!
     
  7. Survivor

    Survivor Bekend lid

    23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Ik zou hem recht in zn bek hebben uitgelachen. Iemand die zo reageert naar anderen toe, is vaak zelf zo onzeker als de pest.
     
  8. Kruimelmuis

    Kruimelmuis Bekend lid

    4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Oh jakkes, vervelende figuren zijn dat!
    Ik had m ook genegeerd..
    Heb echt een hekel aan datsoort mensen..
     
  9. Leeuwtje83

    Leeuwtje83 VIP lid

    8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    In de 1e plaats: negeren.

    In de 2e plaats: hij was niet toevallig een broodje aan het eten waar een rotte tomaat in zat (of zoiets)?
     
  10. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hard lachen en gewoon doorlopen.
     
  11. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    ik zou ook niet weten wat te doen, op zo een momenten ben je zoiezo sneller onzeker, zeker als je van jezelf al onzeker bent.

    maar mensen die zo doen zijn nog onzekerder van zichzelf, op die manier willen ze interessant doen om misschien een beetje aandacht te krijgen. je hebt hem genegeerd en bent doorgelopen waardoor hij geen aandacht kreeg, arm jochie, nu is hij onzeker want hij kreeg gaan aandacht van jou :D

    hatelijk, dat soort volk!
     
  12. Triskele

    Triskele Niet meer actief

    Het hoeft niet perse over jou te gaan onzekere mensen hebben de neiging om veel op zichzelf te betrekken maar daarnaast als het wel zo is; van hem zullen ze ook geen postzegels drukken toch, laat lekker lullen!!!
     
  13. bagheera

    bagheera Bekend lid

    2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Altijd vervelend zulke opmerkingen! Gister hoorde ik ook iets respectloos naar mij toe van een vreemde. Ik heb een paar dagen achter elkaar gewerkt ( zorg, dementen erg zwaar dus ben gewoon kapot) ik stapte op mn fiets en ging naar huis. Beetje helling kwam ik onderweg tegen dus moest echt mn laatste beetje energie aanspreken.

    Hoor ik zn raar kind roepen van 12 ofzo kom op! Sneller sneller fietsen! Zat echt een hele rare toon in der stem. En die ouders die er achteraan liepen zeiden alleen maar Nou, hou erover op....

    Ik was echt bijna gestopt om haar aan te spreken maar dacht laat maar ben te moe en is de energie niet waard..
     
  14. juenco

    juenco Fanatiek lid

    14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Negeren die hap! Ik heb dat ook 2 keer meegemaakt en ik ben zéker niet lelijk. Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat ik superknap ben, maar wil wel zeggen dat jij waarschijnlijk ook zeker niet lelijk bent meid. Het was gewoon een idioot!

    Mijn 2 ervaringen:

    Ik liep langs een groepje buitenlandse jongens, ik was toen een jaar of 16. Zegt één van hen: "jeetje man, ik dacht dat alle NEderlandse meisjes knap waren, nou niet dus" :$ Deze heb ik aangekeken en genegeerd.

    Ik liep 3 jaar geleden langs een groepje kinderen hier uit de buurt, zegt één van die meisjes: "Lelijkerd!!" :$:$ Toen heb ik wel gereageerd: "Wát zeg je???" Ze kreeg een rood hoofd en draaide haar gezicht we. Zei een ander meisje: "dat komt zeker omdat ze een bril op heeft?" "Ja" zei de ander.
    Ik heb toen mijn bril af gezet, gelachen en gevraagd: "zo beter meiden?" En ben doorgelopen.
    Maar wat een asociaal gedrag van die meid zeg! Bah, waar is je opvoeding. (ze was een jaar of 9)
     
  15. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    "nee jouw ballen hangen waterpas!" :p

    Ik ben niet zo onder de indruk van van die pisventjes die denken stoer te zijn. die zijn zelf waarschijnlijk zo onzeker als de pest
     
  16. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.535
    731
    113
    Och ik kan het me zo goed voorstellen heb het zelf ooit in de HEMA gehad ... een wild vreemde die op me af kwam en zei ... nou zo lelijk heb ik nog nooit mensen ontmoet. En het valt allemaal reuze mee hoor. Ik ben er een half jaar niet meer durven komen ... en nu zou ik denk ik een sneer terug geven of gewoon door lopen ... ik maak me zo ie zo nu minder druk over wat een ander vind.

    Ik ben blij dat ik niet zo 100 in een doosjes mens ben ...
     
  17. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Ik zou hem helemaal uitgelachen hebben en dan aangekeken hebben van beneden tot onder, dan weer even stoppen weg kijken en weer terug kijken en dan weer gaan lachen en dan gewoon lachend weg lopen..

    Mensen die doen zoals hij zijn zelf zo onzeker dat ze andere maar gaan pesten, erg triest.
     
  18. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik had gezegd... Nee jij trekt volle zalen...
    Sjongejonge, smaken verschillen toch.
    Niet onzeker van worden hoor!
     
  19. Jaydee

    Jaydee Fanatiek lid

    2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Bah wat vervelend! Echt respectloos. Ik zou er ook onzeker van worden hoor. Waarschijnlijk had ik ook niks teruggezegd.
    Ik denk dat ze zulk gedrag vertonen om stoer te doen tegen hun vrienden. Ik geef zelf les in het VO en werk dus met zulke pubers. Je ziet vaak dat degene die het leukste "grapje" (lees: een grapje ten koste van iemand anders) maakt over iemand anders, geprezen wordt door de rest.
    Denk dus niet dat het persoonlijk was, maar dat jij zogezegd de lul was omdat je net daar liep.
    Hoop dat je het snel van je af kunt zetten
     
  20. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    ach lekker laten kletsten, dat zijn nou vaak mensen die ze niet allemaal op 1 rij hebben, moet je je helemaal niet druk om maken, is t niet waard.
     

Deel Deze Pagina