Naam staat eigenlijk al vast.... :S

Discussie in 'Babynamen' gestart door Janneke21, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    maar toch nog wat laatste twijfels...

Wat vinden jullie van de volgende naam.. en hoe zouden jullie hem uitspreken... :)

Kenji

En zijn 2e en 3e naam zijn vernoemingen.. Kenji Carlos Jan *achternaam*..... Is die combi wel te doen?
    Pfffff opeens komt er steeds in mijn hoofd.. ik ga spijt krijgen!!! :D

En past het wel bij een getint kindje? Nou ja.. ik weet niet hoe ie wordt!!!! :D De papa is een donkere braziliaan met kroeshaar... maar ons andere zoontje lijkt eerder aziatisch... Kan het voor zowel een licht als donker kindje?
    En is het niet te ordinair? Jayro ziet er ook altijd vrij 'netjes' uit, ik hou wel van een overhemdje enzo... kan dat bij een Kenji ook? Of klopt het beeld dan niet meer :)

(Meelezers ssssst, niemand weet verder de naam nog)

2. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ik vind het een leuke naam voor een getint kindje, maar ook voor een blank kindje. Past ook goed bij Jayro. De vernoemingen vind ik ook kunnen, alleen past Jan niet in het rijtje ;), maar ik zou het persoonlijk toch doen. Het zijn vernoemingen dus toch iets moois :D

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Haha ja Jan is mijn vader en dat wil ik echt graag doen.. En de achternaam is heel hollands... dus dan is het wat meer één geheel met Jan ertussen.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik vind Kenji vooral leuk als je klein bent.
    Maar als je wat ouder wordt, nee dan vind ik hem niet zo leuk meer.

De vernoemingen zou ik zeker houden, ongeacht of het nou wel of niet klinkt. Het gaat dan om de gedachte erachter!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind Kenji wel leuk :) Bij Thijmen op het kdv zit een Kenji en die heeft ook af en toe een overhemdje oid hoor. Maar dat kan toch bij alle kindjes wel? Thijmen heeft dat af en toe ook (meer omdat hij het zo leuk vindt... hahaha).
    Dat is overigens ook een getint kindje (hindoestaans gok ik).

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    die naam kan idd bij allebei wel hoor, al ben ik het oook wel met mijn voorganger eens dat ik het ook voor een volwassen vent niet echt een mooie naam vind. en ken ook veel honden die zo heten hihihi vandaar. maar goed de naam is mooi past bij getind en blank kindje. en ook wel bij een net kindje hoor ook mooi bij zijn broertje

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kenji past zeker bij Jayro vind ik :)

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Overigens, waarom denk je dat je spijt gaat krijgen? Ik vind juist de "echte" vernoeming leuk. Ik houd juist helemaal niet van aangepast vernoemingen (dat je nu juan zou nemen oid).

Ik zou het trouwens ongeveer als kendzjie uitspreken

9. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Ik vind het een erg leuke naam, lekker stoer
    en past mooi bij Jayro! Ik zou het uitspreken als

KENDZJIE

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Mijn kat heet zo.. en ik spreek het ook uit zoals de dames hierboven geschreven hebben

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi ik zou Juan juist wel mooi vinden ;) . Kendjie zou ik het uitspreken, zou ook niet weten hoe anders?
    En ik vind het juist een naam voor een getint kindje.

Deel Deze Pagina