Hallo Allemaal, Ik wil graag jullie mening over de volgende namen.? Waylon Griffin Welke vinden jullie het leukst en waarom. Alvast bedankt
Als ik moet kiezen Waylon, omdat dat makkelijker uitspreekt dan Griffin. Maar om eerlijk te zijn, vind ik ze allebei erg ordinair.
Ik vind ze allebei niet leuk en in een bepaalde categorie vallen. Waylon doet me te veel aan de zanger denken (waar ik niet zo'n leuke indruk van heb) en daarnaast vind ik de naam gewoon niet mooi. Griffin vind ik echt verschrikkelijk.
ehm griffin koppel ik meteen aan Peter griffin van family guy. nu weet ik niet of lang dat nog op tv blijft. Maar lijkt me niet echt iets waar je je naam aan gekoppeld wil hebben hahaha. waylon wel leuk
Bij Griffin denk ik aan Gryffindor van Harry Potter. Ik vind het eerlijk gezegd niet echt mooi klinken. De naam Waylon vind ik wel mooi klinken, maar doet ook wel gelijk denken aan de zanger natuurlijk. Ik zou nog verder zoeken naar nog meer namen die je mooi vindt. Succes!
Waylon vind ik heel leuk, hadden wij ook op ons lijstje staan maar toch niet gekozen. Griffin vind ik niet zo leuk. Doet me idd denken aan de stumper van Family Guy, haha. Vind het ook niet zo'n lekkere uitspraak. Succes!
Griffin vind ik helemaal niks, lastig uit te spreken. Waylon is niet mijn ding, maar vind ik voor een ander wel leuk.
Griffin dacht ik ook direct aan Familiy Guy in een mix met Harry potter, niet zo leuk. Waylon is misschien wel de artiestennaam van de zanger, maar ik vind het wel een leuke naam
Griffin vind ik niets, klinkt als een personage uit een slechte detective. Waylon vind ik ook niets. Doet me denken aan Willem, de zanger.
Ken wel iemand die Griffin heet heb nog steeds moeite met de uitspraak haha waylon is makkelijker uit te spreken alleen daarom al zou ik daar voor kiezen als ik voor die keuze zou staan
Waylon, alhoewel ik niet weet ik daar nu precies van vind maar Griffin vind ik drie keer niks en komt er ook niet lekker uit
Ik vind Griffin erg leuk, alleen misschien wat lastig qua uitspraak in het nederlands. Waylon vind ik niet zo.