dat zou ik zo graag willen, maar heb nog geen idee welk lettertype e.d. dus vraag is jullie om foto's van jullie naamtattoeages te plaatsen zodat ik een voorbeeldje heb! dank alvast!
ik lees/kijk even mee.. wil namelijk ook een tattoage zetten met de naam van mn zoontje weet alleen nog niet waar.. heeft iemand leuke ideeen? ook met plaatje bij de naam ofzo?
ik heb de naam van mijn man binnenkant pols en naam van zoontje op mijn voet, schuin. echt heel mooi. heb er alleen geen foto van. ik heb gewoon aan elkaar geschreven lettertype.
ik heb al een tattoeage op mijn pols maar dan aan de boven kant wil daar als de kleine er is ook zijn naam onder mijn pols zetten dacht aan sierlijke letters dus kijk ook effe mee ben benieuwd.
http://www.footballculture.nl/images/stories/2009/07/ultraslaziotattoo.jpg een beetje dit soort lettertype ik hoop dat de link werkt haha
ik heb op mijn enkel een tatoeage van de 2 beginletters van m'n kids heb er zo geen foto van ben aan het werk . Heb niet alleen letters er zit ook een soort barok achtige tekening omheen. Zou er wel even een foto van maken
Ik heb een tijd terug contact opgenomen met een chinese leerschool. die heeft Levi zijn naam in het chinees vertaald. die wil ik ooit op mijn pols laten zetten. Net even iets anders als zijn naam zo erop te laten zetten
Hmmm ik vond het wel meevallen. Heb op mijn andere onderarm/pols een vrij grote tattoo die goed ingekleurd moest worden, en ook dat viel wel mee.