Naam tattoeage van zoontje op pols

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil ook graag een tattoo met de naam van mijn dochter erin verwerkt. Heb een hele oude tattoo op mijn schouderblad en wil dan iets wat hier op lijkt vanaf de rechterschouder helemaal naar beneden en dan een stukje over de heup. Wel wat meer krullen zodat de 3 letters van haar naam erin komen.

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Kleine foto...helaas, maar ik vond het totaal niet pijn doen! (misschien hogere pijngrens ;))
    Zodra ons 2e kindje er is komt ook die naam op/onder m'n pols en wordt de tattoo verwerkt tot 1 sierlijk geheel.

Mirre

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik weet dat er bij ons geen 3e kindje bij komt, dat kan niet meer ;). Dus vandaar dat ik van beide namen (+mijn vlinderkindje) in een armband heb laten verwerken.

4. Aura

Aura Niet meer actief

Ooh hier nog zo'n tattofreak...heb er inmiddels 6 en over een half jaartje komt er nog een bij ;) van de kleine met daarin Sterre verwerkt...
    Heb al met de tattooeerder besproken en gelukkig kunnen mijn wensen...ben best moeilijk hahaha...
    Dit zijn een paar van mijn tattoo's....

5. Aura

Aura Niet meer actief

2 van de 6

6. Aura

Aura Niet meer actief

3 van de 6 en hier laat ik het even bij :D

7. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Aura: die op je voet is echt wijs!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jes die is idd heel erg gaaf en sierlijk!!

9. Aura

Aura Niet meer actief

Dankjulliewel....is ook een van mijn dierbaarste hoor!
    En ook nog freehand gezet dus ik wist van te voren niet precies hoe die eruit zou komen te zien....echt onwijs eng!
    Hij deed wel erg zeer....heb de tatooeerder bijna gecastreerd hahaha ;)
    nee hoor, maar vond mijn andere tats niet zo zeer doen....maar deze deste meer....
    Maar ben er ook echt heel blij mee....die man is gewoon een kunstenaar!

10. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Mooi zeg, mag ik vragen op welke site je die gevonden hebt? Vind die stijl wel erg mooi...:)

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Er komen echt de prachtigste tattoo's voorbij!
    Zelf heb ik er 2...en wil nog eentje erbij met de namen van de kids erin verwerkt. Manlief is niet zo heel blij met dat ik ze heb en er nog een wil, maar ja mijn lijf;)
    Zit er aan te denken om eentje te laten bewerken...het is niet dat ik er spijt van heb, maar wil m gewoon anders.
    Ben alleen bang dat ie dan zo opvallend gaat worden. Hij zit op mijn bovenarm n.l....

@Faye, even off topic ....wat maak jij schitterende foto's!
    Niet voor zwakke maagjes, maar ze stralen iets uit...vind ze echt heel erg aangrijpend...

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb nu 2 tattoo's en als ik geen borstvoeding meer geef komt de 3e. Wil Tycho zijn naam op mijn pols...in sierlijk lettertype. Ben er nog niet helemaal overuit hoe en wat precies, want wil daar ook de naam van mijn 2e kindje...

Heb mooie dingen voorbij zien komen!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn man vind het ook niets tatoeages en ik wil ze wel kunnen bedekken, maar voor mijn kindjes mag het hahah (dan mag opeens (BIJNA) alles hihi)

14. Aura

Aura Niet meer actief

hahah Isademi...jou man heeft maar geluk met jouw....
    die van mij is er ook geen fan van....maar heeft ie toch mooi ff pech hahaha ;)

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb zelf eigenlijk helemaal niks met tatoeages, maar er komen wel mooie voorbij zeg. Sowieso vind ik het al "minder erg" als er een mooie betekenis (naam kindje bijv.) achter zit.

Maar dit topic brengt me wel op een goed idee: ik ga mijn vriend een tatoeage cadeau doen voor de kerst. Hij wil al een hele tijd een tattoo met Milan's naam en ik zei altijd dat ik dat niet wilde (hij mag uiteraard wel zelf beslissen ;)). Maar ik ben toch een beetje om inmiddels. Hij zal er dolblij mee zijn denk ik! (Al hoop ik stiekem dat 'ie 't dan wel bij die ene kan houden, behalve als er nog meer kinders komen).

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wat een mooi gebaar Linda86

17. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    dank je wel dames, nu heb ik al een ideetje voor de tattoo op min pols!

18. ProudMum

Denk dat ik het gewoon maar ga doen!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Hahahaha ik ook, begon bij één, maar heb er inmiddels tien ahaha.

Heb zeer mooie tattoo's voorbij zien komen !

Ik wil ooohook, iemand die ff paar 100 euro sponserd hahaha?

20. ProudMum

Ikdus, ZIEN!!

Deel Deze Pagina