Hihih en ééntje is zelfs zooo lelijk, dat ik die niet eens op inet wil vertonen Even centjes sparen en hij word overnieuw gedaan in een andere tattoo shop
Hahaha dat is gewoon een sterretje waar eerst de J.G. stond. Heb daar dus een sterretje overheen laten zetten en de J.G ergens anders gezet groter gemaakt en uitgebreid. Maar ik heb zoveel litteken weefsel ofzo dat je door dat sterretje heen nog steeds J.G ziet staan, en die tattooeerder heeft het zo hard gedrukt alsof het een peuter van 3 was die alleen nog maar kan krassen en extra hard krast. ( zo ziet mn sterretje er dus ook uit !!! )
Je gaat toch gauw je rijbewijs halen hahaha.. Faye waar woon jij (A) ?? Je tattooeerd echt super mooi !!
Dankjewel Kwebbeltje! Ik heb de knoop doogehakt en ga hem laten zetten! Ik vroeg me af of TS hem al had laten zetten en of er nog meer mensen zijn die een foto willen plaatsen!
zie dat het topic weer open is, dus zal een foto plaatsen. is niet de hele naam, alleen de initialen van onze zoon.. bij deze