Ik vond die op mn voet juist geen pijn doen in vergelijking met de 5 andere die ik heb... Moet wel zeggen dat ik die dag erna er wel last van had omdat mn voet helemaal opgezet was ( was eigenwijs niet mn voet omhoog gedaan en stukken gaan lopen )
Is die groot op je voet Jeem? Die van mij is wel vrij groot voor op een voet, na anderhalf uur was ik er wel een beetje klaar mee
Nee ik geloof dat die van mij wel wat groter is ja (hij staat een paar pagina's terug, een linkje) Ik vond het ook wel naar als hij over bepaalde plekjes ging, dan ging mn voet onwijs trillen! ik moest er dan helemaal op duwen om hem stil te houden haha
Ja k had m gezien idd hijs wel mooi ook...!! En idd dat had ik ook ging mn voet trillen zo grappig hahaha..!! Zit nu te denken om er op mn andere voet ook 1 te nemen en die aan de binnen kant omhoog te laten lopen Hoezo verslaafd
Mooi zeg! Ik zou er ook wel een willen, ben er alleen nog niet helemaal uit hoe die eruit moet gaan zien en waar ik 'm wil laten zetten...moeilijk, moeilijk..
@ jeem, ja das wel gaaf he Bij mij komt mn hele rug nog vol met snoepjes en lolly's enzo, cupcake is nog maar het begin @Edge, als je naar een shop gaat en je vertelt wat je zo ongeveer wilt, tekenen ze vast iets heel moois voor je!
auwauwauw!! Mijn man zn arm hebben ze ook in 3 keer gedaan, maar das wel fijn hoor, langer dan 3,5 uur is ook niet lekker meer. De eerste sessie had hij 5 uur gelegen, en lag hij te rillen van de koorts op weg naar huis...
Ik heb een grote leeuwenkop met een zon eromheen op mijn rug en die duurde 5,5 uur en is ook in 3x gezet. Dit omdat ze op mijn nieren aan het tattoeren waren en da's niet fijn Heb er ook echt opgezwollen klieren en dergelijke van gehad, maar het resultaat mag er zijn! Verder heb ik op mijn voet een streng bloemen met de as van mijn mama erin verwerkt...die tattoo deed het meeste zeer, mede omdat jhij eindigt tussen twee teentjes en daar lopen allemaal zenuwen. En heb ook nog 4 kattenpootjes op mijn schouder, waar ik niets van voelde. En nu wil ik een vlinder aan de binnenzijde van mijn pols, met de beginletter van mijn Liefs naam....alleen Lief zelf is er niet zo van gecharmeerd, haha. Heb wel een halve foto van die leeuw, maar die is meer genomen ivm operatielitteken op mijn rug, dus niet zo duidelijk en al helemaal niet charming
Ik vind zelf dat tattoo's zetten totaal geen pijn doet maar een irritant gevoel nou heb ik er 6 en van geen van alle heb ik last gehad dus ik denk dat het voor ieder verschillend is....ik heb er eentje boven op mijn middelvinger nou die is gelijk op het bot mar geen last van....
Wat ik ervan begrepen heb doet het op het bot ook minder zeer dan op een plaats waar veel zenuwen lopen. Gelukkig heb ik een hoge pijngrens, dus vind sowieso iets niet snel zeer doen. Was alleen verbaasd over de lichamelijke reactie op die tattoo op mijn nieren