Goh, ik vind het een vet speciale naam Zelf hebben wij ook een aparte naam en als we het aan vrienden en familie vertellen is het ook gelijk van oooh wel speciaal hoe kom je daarop? En dan ben je enkel fier om het uit te leggen (wat de naam wordt vertel ik nog lekker niet puh )
Ik vind dat deze naam best kan in NL. Het is niet mijn smaak, maar daar vraag je ook niet om. Ik moest alleen meteen denken aan de film/serie werd science. Daar zit ook een wyat in
Er zijn altijd mensen die een naam niet leuk vinden, wat voor naam je ook kiest. Wyatt is zeker geen rare naam voor in NL, gewoon doen!
Het is in ieder geval geen vreemde/rare naam, persoonlijk alleen niet mijn soort naam. Als jullie hem leuk vinden gewoon doen, keer wat anders dan de standaard namen zonder dat het raar is
Staat ook in mijn top 5 Vind het een gave naam, ookal houd ik niet van korte namen! 1 keer uitspreken en iedereen weet hoe het uitgesproken wordt.
dan val ik niet onder iedereen, heb er werkelijk waar nog nooit van gehoord. Vind de schrijfwijze niet mooi, de uitspraak niet mooi en ik vind het wel een rare naam....
Ik hou niet van Engelse/Amerikaanse namen, dus de naam is niet mijn smaak. Maar ik vind hem ook zeker niet te apart hoor. Ik ken de naam gewoon (net zoals de meeste mensen denk ik), dus ik zou niet raar opkijken als ik 'm hoor.
Ik vind Wyatt ook een leuke naam! En de mensen die het niet kunnen uitspreken, zijn gewoon een beetje dom Die van ons krijgt ook een Amerikaanse naam, op Franse wijze geschreven