nou dat valt toch wel mee? Hier een zoon met een naam die in Nederland maar aan 106 mensen ongeveer is gegeven.
Ik zal nooit meer iets zeggen over bijzondere namen met ons zoontje Caylan Vind Wyatt wel heel bijzonder, apart, mooi! Nooit eerder gehoord en daar houd ik wel van!
ik hou van apart en niet van oudbollig. ookal is het een nederlands kindje, de tijd veranderd, een leuke originele en aparte naam kan prima en Wyatt vind ik super stoer en erg origineel. Ik zeg doen ! mensen vragen misschien 2 keer hoe ze het moeten uitspreken maar daarna is het ''gewoon'' Dat is hier tenminste wel zo.
Leuke naam! Zou hem zelf niet geven, omdat ik het wel vreemd vind staan bij een oerhollandse achternaam. Maar ik vind het zeker een hele leuke naam!
Ooohh wat leuk dat die naam word genoemd! Ik roep al jaren, als ik een zoontje mag krijgen word het Wyatt!! Vind het zelf een prachtige naam en je hoort hem ook bijna nooit
Ik heb lang in de VS gewoond en je hoort de naam daar best vaak idd. Vind het zelf geen super naam maar wel ok. Vraag mij alleen echt of hoe de gemiddelde Hollander die naam zal uitspreken ....ik vrees het ergste. Zou het daarom niet doen!
Mijn engels is dus niet heel best, en ik zit maar steeds met Wie-jat in mijn hoofd.. Denk dat het een beetje komt door Hiawatta :S En over het uitspreken van namen, dat heb ik met Caylan, een keer zeggen hoe je het uitspreekt en de mensen weten het...
nee denk dat mensen misschien 2x vragen hoe ze het moeten uitspreken maar daarna weten ze het echt wel lijkt me, zo moeilijk is het nou ook weer niet