Ja schoonmaakazijn. Bij de supermarkt of bv kruidvat is ook machinereiniger te krijgen dat gebruik ik ook wel eens en werkt prima!
Ik gebruik natuurazijn maar ik gebruik het bij elke was. En 1 keer in de maand laat ik hem draaien op 90 graden met schoonmaakazijn. Je ruikt er niks van.
Groenland wasmachinereiniger Ik gebruik deze werkt echt super en helemaal niet duur!! Ik heb alleen ervaring met de witte fles!!
Hier ook elke maand 1x een soda was. Bakjes vol soda, 90gr en langste programma. Ruikt daarna lekker fris. Ontkalkt ook gelijk.
HP wasmachinereiniger werkt heel goed en ik doe bijna bij iedere was die ik draai een theelepeltje soda bij het wasmiddel.
2 vaatwasmachine tabletten in de machine gooien en op 90 graden laten draaien. Werkte bij mij veel beter dan schoonmaakazijn.
Doe je die dan gewoon in de trommel? En dan op het programma met 90 graden aanzetten? Dat ga ik dan ook eens doen.
Ik gooi er 1 x in de 6 weken ofzo een halve fles natuurazijn in en draai een kookwas (vergeet centrifugeren niet uit te zetten) met een lege trommel. Verder het wasmiddelbakje goed uitsoppen en dat gat waar je hem instopt (boven en onder, zit vaak allemaal smurrie), als een wasmachine hebt met zo'n grote rubber ring, die ook schoonmaken met een sponsje, gaat ook viezigheid tussen zitten en daarna het pluizenfilter legen. Als je wasmachine dan nog muf ruikt, weet ik het ook niet meer !