Ons mannetje noemen we "peppie". Vernoemd wegens zijn moeder, die vanaf week 12 tot week 22 erg aan het "kokken" is geweest. Je raad het al: manlief en ik in een melige bui: hee, Peppie en Kokkie!
Hier noemde we de kleine bij de tweede zwangerschap wokkel nu noemen we het kindje muppet of beeb. De namen voor straks moeten we nog "bedenken"...een meisjes naam weten we alwel, maar over een jongens naam zijn we nog niet helemaal uit..
Ons zoontje was de hele zwangerschap 'harry'. (we wisten het geslacht verder niet). harry was meer ons stopwoordje, dus werd het vanzelf harry! Hoe we de kleine in deze zwangerschap gaan noemen, nog geen idee!
Wij noemden Kaya altijd de baby, ook niet helemaal handig want toen ze geboren was noemde ik dr nog steeds de baby!
hihi maar goed dat jullie een "neutraal" koosnaampje hadden, je zou maar een gekke hebben gehad en dat nog steeds zeggen
O ja, volgens mij had ik dat bij jou gezien, dat we hetzelfde hadden ... en Ties is alweer 3 maanden! Leuke naam ook trouwens.
Toen Vigo nog geen naam had, hadden we het over BZN (Baby zonder naam) Toen we eenmaal wisten dat het een jongen zou zijn hadden we het gewoon over hem. Iedereen in onze omgeving wist dat het een jongetje was.
Ik had echt een hekel aan 'beebje' of 'hummeltje'! (sorry dames!) Ik noemde haar m'n meisje of doerakje (ze lag geen minuut stil ), haha
Hebben jullie geluk gehad zeg! Ik heb ook zo'n idee als we weten wat het is, om te zeggen dat de dokter het niet goed kon zien of dat ze twijfelde waardoor we het niet wilde weten... Wij praten voorlopig in de hij en het vorm, mijn diensthoofd praat constant over een zij...
Noah noemden we 'nootje' of 'bolletje' en deze krummel noemen we (sorry prrrrsam. ) hummel, ukkepuk of beeb. Af en toe gebruiken we de naam wel, maar omdat we niet 't risico willen lopen ons te verspreken doen we dat niet al te vaak...
Frummel heette die van ons! Hahaha, wat een idiote naam eigenlijk, maar ik gebruikte het toen echt heel erg veel
Mijn zoontje noemde we schnappie, dat liedje was toen altijd te horen. Maarrr toen hij eenmaal in de wagen lag en mensen vroegen hoe hij heette moest ik er erg over nadenken om geen schnappie te zeggen. Deze beeb heet vonky, naar onze achternaam. Of druktemakertje.
bij ons noemde we Noa flerkie tijdens de zwangerschap, nu noemen we de tweede gnoempy.haha.we hebben nog geen idee wat het zal worden,blijft een verassing tot dat...
Ik noemde Niels altijd gewoon De baby. Vond het wel heel gek, toen hij net was geboren om zijn naam te zeggen.. Maar wat is het toch leuk om post te krijgen voor hem of bijv zijn cz pasje met naam te ontvangen. Heeft eigenlijk niks met dit onderwerp te maken, maar ik wilde het toch even kwijt!
Wij zeiden altijd beebje haha en als we met zn 2 waren zeiden we gewoon haar naam toen we t geslacht wisten.
Tegen de hond zeg ik "de baby" en dan wijs ik naar me buik. Als ik met mijn vriend er over praat is het "de kleine meid" of d'r naam. En tegen de buitenwereld is het "keutel".