in het boek van Kluun: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.. heeft hij het over Lassie (omdat het in het begin de grote van een rijstkorrel heeft...) vind ik ook wel leuk.. wij hebben (nog) geen naampje bedacht..
Eggie!!! Toen we aan het oefenen waren voor Eggie praatte mijn vriend een keer voor de gein tegen mijn buik; het eitje moest maar lief zijn voor de aankomende vriendjes Bekte zo lekker dat het erin is gebleven... Mijn vriend gebruikte vooral in het begin vaak de naam, maar nadat hij zich ook al snel versprak over het geslacht (wilde het eerst tegen de familie vertellen voordat we het tegen andere zouden zeggen) houden we het zo vaak mogelijk op Eggie. Kan wat worden, klinkt op het moment zo onnatuurlijk om de naam te gebruiken, is ze straks geboren... "hoe heet ze?" "Eggie" Hoezo jeugdtrauma's?!
Prittbeeb of Frommeltje Prittbeeb spreek denk ik wel voor zich (deze beeb plakt goed) en Frommeltje, omdat Treesman op de echo vond dat het kindje er wel erg in elkaar gefrommeld uit zag.
Justin noemde we "beeb" of spooky omdat ie met de eerste echo net een spookje was qua vorm... Deze noemde we tot het het geslacht wisten frummel, maar nu we weten dat het weer een jongen is noemde we hem Fred, omdat we altijd grapte dat als het een jongen zou worden we hem Fred moesten noemen omdat we geen naam konden verzinnen..... Alleen moet wel lachen dat er zoveel mensen zijn die echt denken dat we hem Fred gaan noemen, meestal mensen die nog geen kinderen hebben en niet weten wat een werknaam is....
Wij maken er heel veel verschillende dingen van! Snoekems (brabants voor schatje), ukkie, junior, dwarsliggertje, eigenwijsje en ons laatste naampje is draakje (omdat het in een stuit ligt en weigert om te draaien, hahahaha!)
Grin... toen ik dit topic opende had ik geen idee dat ik zo snel al echt iets mocht gaan verzinnen... We weten het nog niet Nu heb ik het steeds over 'Wij' en mijn vriend over 'jullie' Ook leuk Op de naam kom ik nog terug!
Voordat ik zwanger was hadden we het over skippy... Nu ik zwanger ben en we geen idee hebben van jongen of meisje noemen we hem/haar maar gewoon baby...
hier frummel of beebje... niet echt een specifiekere naam omdat mijn vader niet wil weten of het een jongen of meisje is.. en aangezien ik me altijd verspreek hebben we er voor gekozen om hem nu nog niet met zn 'echte' naam aan te spreken haha..
bij ons heet hij ook 'beeb' of 'de kleine', we hebben al wel een naam, maar als ik hem nou al zo ga noemen dan verspreek ik me en het is niet de bedoeling dat iemand het al komt te weten.