Hoi allemaal, Nog eventjes en dan mag ik mijn lieve mannetje verwelkomen. Ik word bam mama en mijn zus zal mij ondersteunen tijdens de bevalling en daarna. Vanaf het begin had ik al een naam in mijn hoofd en die gaat het ook worden. Mijn zus weet de naam nog niet maar ik wil dit op de een of andere leuke manier haar vertellen of laten weten. Voordat hij geboren gaat worden uiteraard. Best spannend.. geen idee wat ze van de naam gaat vinden. Ze heeft het in ieder geval nog niet geraden maar is super nieuwsgierig! Tips voorheen leuke bekendmaking... graag!
Een name reveal. Bv koop de letters van de naam (hout) Versier de letters bv in de kleren van de babykamer. En leg ze eerst door elkaar op tafel. En daar onder leg je steeds een letter van de naam wiilekeurig neer. En als je dit doet neem je het op je mobiel op. En stuur je dit naar je zus. Tip een leuk liedje op de achtergrond.
Ik zou het persoonlijker maken en een mooi gedicht schrijven. Miss schrijven uit jouw naam en naam van de baby, dus afsluiten met beide namen.. In het gedicht kan je dan meteen vertellen hoe speciaal ze voor jou is enzo
Dank jullie wel dames! Stuk voor stuk mooie ideeën! Ik ga me beraden.. geloof dat het zo helemaal goed komt. Thanks!!