Ik hou vaak wel van enige overeenkomst qua letters tussen de namen van kinderen uit 1 gezin, maar omdat ik al twee broertjes ken die Quinn en Jesse heten zou ik zelf nu niet voor Finn& Jesse kiezen. Al is dat blijkbaar volgens anderen dus n goede combinatie haha Daarnaast ben ik niet zo'n fan van Jesse. Mij te 13 in een dozijn. En vind Olaf en Ivar beter passen bij Finn qua stijl. Olaf heeft dan weer de F van Finn en Ivar de i, dus wat mij betreft kun je niet verkeerd kiezen uit deze twee (n.b. ook niet omdat de namen wel in hetzelfde straatje vallen als Finn, wat ik zelf een must vind). Vind het een moeilijke keus, maar zou denk ik voor Ivar gaan. Dit omdat Olaf me de associatie Frozen geeft en ik bij Ivar niet zo'n associatie heb
Olaf of Ivar vind ik er het beste bij passen. Olaf het allerbest, maar Ivar vind ik net iets leuker. Jesse vind ik ook een leuke naam alleen maar iets minder passen bij Finn.
Ik vind Ivar het mooist. Olaf op de 2e plaats. De Jesse’s die ik ken zijn allemaal een beetje suffig en ik hoor het ook best vaak.
Ivar, leuk! Hou van Scandinavische namen. Olaf vind ik zelf niet zo mooi en heb er de Frozen associatie bij, maar past verder qua stijl wel bij Finn vind ik - zelfde geldt eigenlijk voor Jesse.