@7Michelle7: Bedankt voor je input! Voor ons hoeft het niet per se een oorspronkelijk Turkse naam te zijn, als hij daar maar wel gebruikt wordt inderdaad. Van Felin twijfel ik hier een beetje over, maar ik vond het zo mooi Van jouw lijstje vind ik Dila en Nilay ook mooi voor een meisje en veel jongensnamen ook wel, maar dan denk ik aan hoe NL het uit zal spreken en dan is meteen het mooie eraf voor mij
Haha lastig he Wij zitten daar zelf ook een beetje mee (denken er soms al over na, voor ooit). Wij willen juist liever geen Turkse naam maar ook geen Nederlandse, iets er tussenin. Voor een meisje hebben we Elora en voor een jongen vind ik Loran erg mooi (maar deze twee bij elkaar iets minder ).
Deze namen vond ik trouwens nog in een rijtje Turkse namen waar Ela ook in stond. Misschien zitten ze op 1 lijn Arzu Azra Beril Berra Damla Dilay İlgi Kayra Melike Melis Melsa Minel Mira Naz, Nazlı Rana Simay Su # Arhan Arın Baran Barlas Berkay Berke Bora Cem Çınar Emir Kağan Kerem Koray Onur Serhan