hoi, ik ben nog niet zwanger, maar toch al wel aan het fantaseren over hoe het zusje van Mila ooit gaat heten. mocht ze een broertje krijgen staat dit al vast, maar voor een meisje nog een beetje onzeker. ik vind namelijk Lexi erg leuk, of Alex/Alix. nu heet Mila volledig Mylene Sophie, en wil dus ook een langere naam voor lexi/alex/alix. problemen: de achternaam begint ook met een A, dus dan zou het AA worden, wat ik ook niet echt zie zitten.. kom zelf ook niet veel verder dan: Alexandra: vind ik niks, Alexis: heb een kennis die zo heet Alexia: wel erg prinsesserig hebben jullie ideeen voor een langere naam? en welke is leuker: Alex, Alix of Lexi? en wat vinden jullie van de combinatie Mila en deze namen?
Ik vind de afkortingen niet mijn smaak, maar dat is niet belangrijk Maar als ik moet kiezen dan vind ik Lexi wel aardig. . Alex vind ik echt een jongensnaam. Alexi Alexina Alexine Alixandra Aliyah Alyx Alessia Alyna Alysha
Beatrix (nu heel koninklijk maar straks heel bejaard prinsesserig) Dixie Aranxta (zwaar tennisgehalte) Maxime Maxima (erg prinsesserig maar straks zeer koninklijk) Maxine Oxana (Ruski) Phlox (te erg!) Phoenix (Arizona) Rixt (de enige echt leuke naam naar mijn idee) Roxanne Roxette Trix Xafiera Xana Xena (the warrior princess... ) Xandra Xante Eigenlijk zijn alle namen met een X vrij dramatisch (ik heb nog een selectie gemaakt van wat redelijk kan)
Ik vind Alexandra afgekort naar Lexi best kunnen! Ik heb een oppaskind wat zo heet en ik vind het hartstikke stoer!