dezelfde voorletter

Discussie in 'Babynamen' gestart door Gup1982, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gup1982

    Gup1982 Niet meer actief

    Hoi hoi,

    Moet het even kwijt. Ik ben samen met mijn zus zwanger, zij 23 weken en ik 33 weken en nu zijn we er vandaag achter gekomen dat we dezelfde voorletter hebben en we krijgen allebij baby's van hetzelfde geslacht. Maar het is niet dezelfde naam want die van mij is met 4 letters en van haar met 5 (gelukkig).
    heb al een idee welke naam zij heeft, maar zeg niks anders verklap ik die van mij ook en dat vind me vriend niet leuk.

    nou doei doei
     
  2. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lijkt mij geen probleem, tenzij jullie er allebei heel toevallig voor hebben gekozen dat de babies de achternaam van hun mama's krijgen... Maar als ze verschillende achternamen krijgen, waar heb je het dan helemaal over?
    Mijn vriend heeft dezelfde officiƫle eerste naam als zijn neef, beide hebben ook dezelfde achternaam. Ze zijn vernoemd naar hun opa, maar mijn vriend heeft een andere roepnaam dan zijn neef (wel met dezelfde beginletter). Zelfs daar is nooit een probleem van gekomen. Dus ik zou gewoon allebei de naam geven die je hebt bedacht.
     
  3. Gup1982

    Gup1982 Niet meer actief

    begrijp me niet verkeerd ik vind het juist wel grappig we moesten allebij lachen.

    groetjes
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Aha, ik was al bang dat je het als een probleem zag. Gelukkig niet dus...
     

Deel Deze Pagina