Onze zoon heet Milan. Hij is in 2004 geboren en toen was hij nog niet zo populair als nu. Ik heb hem uit GTST gepikt. Keek het bijna nooit, maar toen ik het er eens toevallig op had staan, hoorde ik deze naam. Mijn man vond hem ook meteen mooi. Onze dochter heet Misha. We wilden graag een Slavische naam, dat is Milan namelijk ook en zo houd je het een beetje hetzelfde. M'n man kwam al gelijk met de naam Misha. Ik vond hem ook leuk, maar had vroeger in de klas gezeten met een jòngen die Mischa heette en moest even aan de "meisjesvariant" wennen. Maar hoe ik ook zocht naar een andere naam, ik kwam elke keer toch weer bij Misha uit. Dus uiteindelijk de knoop doorgehakt en haar zo genoemd. We hebben zoveel leuke reacties gehad op haar naam. Hij wordt vooral als kort, lief en stoer gezien..
Wij wilden een naam die iedereen overal ter wereld kan uitspreken en schrijven. Mijn ouders hebben met die redenatie ook mijn zusje en mij genoemd en ik heb dat altijd erg fijn gevonden. Verder wilden we geen naam die in de top 10 voorkwam en geen naam van iemand die we kenden. En toen werd het dus Simone Ik vond Sarah ook heel mooi (ben fan van Sarah Bettens) maar mijn man niet, en die komt er ook niet voor een eventuele volgende want we hebben al afgesproken iedereen in ons gezin andere initialen te geven. De S is nu dus al bezet! Een tweede naam heeft ze niet, alleen 1 voornaam en 1 achternaam. Misschien een leuk weetje: We hebben mijn dochter mijn achternaam gegeven, ondanks dat we getrouwd zijn. Ben ik stiekem wel trots op Toevallig hadden we dit net de week voor de geboorte geregeld....
Mijn oudste dochter heet Ivy. Kwamen we tegen in een boek en waren er allebei op slag weg van. Haar tweede naam is Harmony. De eerste 3 letters zijn de letters van de naam van mijn overleden vader. De jongste heet Aelinn. Ik zag in een tijdschrift de naam Elin. Was gelijk weg van de klank van de naam alleen niet de spelling dus daar zijn we zelf nog wat mee gaan puzzelen. haar tweede naam is Fae. We vonden m mooi en bewust zo gespelt zodat de ae van haar naam er in terug kwam
Noa vind ik gewoon heel mooi.dachten echt dat ze een jongetje zou zijn en hadden geen 2e naam . Als jongetje zou ze Noah Sam gaan heten roepnaam Noah Len hoorden we niet veel en wouden weer een korte naam. waren er meteen verliefd op. 2e naam is Samuel. Toch Sam er in verwerkt. Sam , Weer kort en we vonden het leuk dat de beide jongens een soort 'verbond' hebben.Zijn 2e naam is Leonard. Daar zijn Len en papa's naam in verwerkt