duinrell

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Hallo dames

wij hebben 2 kaartjes van duinrell en willen deze gebruiken

maar is duinrell leuk met het vergelijkbaar weer als vandaag
    dus morgen

of is het nog te koud om te gaan zwemmen enzovoort in duinrell ?

is er veel te zwemmen buiten of zijn de leuke dingen echt binnen ?

en het park zelf is het groot of is het maar een klein park?

2. me83

me83 Niet meer actief

het park is best groot met best veel dingen te doen voor alle leeftijden.. en er is een binnenzwembad dus zwemmen kan altijd.. en extra dingen als klimwand /survival baan en er worden ook vaak shows gegeven met muziek of hans klok achtige dingen..

hoop dat je nu genoeg info heb..
    je kan anders ook altijd even op de site kijken,,daar staat geloof ik ook info op over allerlei attracties

veel plezier

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He duinrell is erg leuk maar het park is niet echt groot, je kan wel buiten zwemmen zit ook een groot grasveld bij,maar het leukste is binnen te doen! Erg leuk zwembad. Goed te combineren in 1 dag,alvast veel plezier!

Groetjes char

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

kijk ik net op de website zijn de kaartjes van kruitvat niet geldig

nou hopelijk is het dan volgende week lekker weer

5. me83

me83 Niet meer actief

oh zeker omdat het vandaag hemelvaart is.. lekker dan..

het zwembad buiten was toch weg??? hmmm.. ik woon er praktisch naast maar weet niet alles haahah...

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb er gewerkt.
    Het is heerlijk weer om te gaan, buitenzwembad is er maar erg klein....
    Verder is er genoeg te doen!

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben een paar keer naar het zwembad geweest, maar zal niet snel nog eens gaan. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik helemaal niet van glijbanen enzo houd. Verder heb ik niet echt positieve ervaringen met mede badgasten daar (ben omver gelopen, iemand die onder water een trap in mijn buik gaf, en later iemand in mijn rug, en niet eens sorry zeggen :$). Maarja, als je van glijbanen en dat soort dingen houd moet je vooral gaan. Het park zelf ken ik niet, nooit in geweest (terwijl ik niet zo heel ver er vandaan woon), het trok me nooit zo. Ik heb begrepen dat het met kindjes wel erg leuk kan zijn.
    Als ik jou was zou ik met dit mooie weer een stukje verder rijden naar het strand :D, maar dat is mijn mening.

8. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Wij zijn vorige week met de meiden naar Duinrell geweest.Balen dat we geen badspullen bij ons hadden,want het park is 3x niets voor de meiden.Het is absoluut niet dagvullend.Gelukkig hadden wij ook de kaartjes van de Kruidvat dus kostte verder niets.

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb er 15 jaar gewoond haha. hadden een vaste plaats in het stacaravanpark, dus ieder weekend en iedere vakantie van mijn 3 tot 18 jaar daar geweest. het park was niet zo heel groot, maar heb begrepen dat er de laatste 11 jaar wel aardig wat is bijgekomen. het is wel en heel leuk park. buitenzwembad is niet zo heel bijzonder, gewoon een zwembad. binnen is het zwembad. veel plezier

10. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Echt een te leuk park!! Zeker met dit mooie weer.

11. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het zwembad vind ik zelf onwijs gaaf!! Voor kleine kinderen misschien wat minder. Zoiezo de glijbanen die behoorlijk hard gaan. Het park vind ik ook leuk!:)

12. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik ben er afgelopen vrijdag geweest. Nou, mijn nichtje van 10 had de tijd van haar leven, maar voor volwassenen en erg jonge kindjes is het niet heel best. We stonden er ook van te kijken dat er een attractie was waar je nog extra voor moest betalen.

Achter op de bon van je kruidvat kaart staat wanneer deze niet geldig is. Volgens mij kun je hem ook niet gebruiken met Pinksteren.

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wij gaan heel vaak naar Duinrell (weekendjes maar ook dagjes) en wij vinden het fantastisch. Nadeel van Eftelingachtige parken vinden wij is dat het zowel voor onszelf als de kinderen te overweldigend en overprikkelend is (en dan mankeren we zover we weten helemaal niks als adhd of iets dergelijks). De enige die zich daar echt vermaakt is mijn stiefzoon van 10. De twee jongsten van drie en twee vinden het super in Duinrell en wij vinden het een heel overzichtelijk park. We zijn zelf met de kleintjes veel in de grote speeltuin te vinden en mijn stiefzoon trekt er zelf op uit met een vriendje in het park (met strikte afspraken uiteraard). In het tikibad is niet bijzonder veel voor de kleinsten, maar genoeg om je een uurtje of twee te vermaken. Al met al lekker overzichtelijk, ruim opgezet en voor meerdere leeftijden toegankelijk.

14. augustus

augustus Niet meer actief

Ik vond het juist voor mijn dochter van 3,5 jaar ontzettend leuk. Ze heeft zich een maand terug prima vermaakt en de dag vloog voorbij. Leuke grote speeltuin, leuke bootjes, trampoline, reuzenrad, fietsjes, fiets in de lucht..echt leuk allemaal. Binnekort gaan we weer, en dan gaan we zwemmen.

Deel Deze Pagina