Ik ben op 11 December uitgerekend en op 12 December is de verjaardag van mijn opa. Helaas heb ik hem nooit leren kennen omdat hij al 39 jaar dood is. Graag wil ik zijn naam (Hubertus) in de 2e naam van mijn kindje verwerken. Ik kan er alleen niks "hips/moderns" op bedenken dat past bij Dani of bij Hailey Kan iemand ons helpen?
Idd een lastige naam om daar iets moderns uit te halen. Bert, Bertus, Huub .. maar ja dat is ook niet echt leuk in combi met Dani of Haily. Kan je niet eens bij je ouders informeren of ze hem zelf misschien anders noemden? Mijn vader heet bv. Wilhelmes maar wordt zijn hele leven al Wil genoemd.
Lastig voor een jongetje zou je eventueel Hugo kunnen nemen maar dat lijkt al niet heel veel meer op Hubertus....
Misschien niet helemaal een vernoeming maar wat vind je voor een jongen van Bernd en voor een meisje Beryl?
wat heeft Elizabeth met Hubertus te maken??? Bertil vind ik daarentegen wel wat hebben voor een jongen als 2e naam. Het probleem is dat je veel kunt bedenken maar het vaak op een i eindigt. En 2 namen die op een i eindigen klinkt dus weer niet.
Hubertus/ Elizabeth Ach, ik vond het wel wat hebben... Hailey Elizabeth vind ik wel leuk klinken. Maar ik roep ook maar wat hoor!