We willen bij een meisje graag vernoemen. Nu wil ik even jullie mening. We willen vernoemen naar mijn overleden schoonmoeder joke. Nou wil ik de naam joke niet gebruiken, maar wel iets wat daarop aflijdt, of lijkt. Ook willen we graag een tweede naam erbij. Zelf zat ik te denken aan joëlle, en de eerste of tweede naam ook met een "j" te laten beginnen. Hebben jullie tips of ideetjes ?? Alvast bedankt!!
ik vind joëlle niet echt een vernoeming van joke.. ik zou joke gewoon als 2de naam doen en de eerste naam zelf kiezen
Mee eens! Niemand zal snappen dat Joëlle een vernoeming is (behalve als je 't erbij verteld, maar dan nog is 't niet echt logisch). Joke is misschien niet de meest mooie naam, maar een tweede naam gebruik je in principe toch nooit. Ik heb naast mijn roepnaam nog 3 namen, alle 3 vernoemingen, en het zijn echt lelijke namen, maar ik zit daar verder echt niet mee.
Ik vind Joëlle ook niet echt een goede vernoeming naar Joke. Joëlle Kelly ??? hihi zo wordt een wel een heel gepuzzel, maar zo'n puzzelwerkje zou je ook kunnen doen. Of inderdaad gewoon de hele naam Joke als 2 naam geven.
Ik vind het ook niet echt een vernoeming maar vind Joëlle wel een mooie naam. ha ha Zo heet mijn dochter ook.
Ik vind Joelle ook een leuke naam en als het voor jou een vernoeming is, dan zou ik die naam gewoon kiezen! Anders heb je straks een naam die je niet top vindt, terwijl ik de link tussen Joke en Joelle ook best wel zie. Alleen zal je het af en toe misschien erbij 'moeten' zeggen.
Jolien Yolien Joleen Yoleen Jorine Joline Jolinda Jolinda Joelle, Joella --------------------------- Ik hoop dat er iets voor je bijzit