tja, dat vind ik ook. ik lees nu verder : Philene Aimee vind erg mooi. Aimee is niet zo m'n smaak, maar ook zeker niet lelijk en in combinatie met Philene past het wel erg goed!
Damaris vind ik ook niet zo mooi. Philene Aimee klinkt vrouwelijker vind ik, liever ook. Dus daar gaat mijn stem naar toe!
Ik vind Damaris juist een veel leukere naam dan Philene (waar ook niks mis mee is, het is alleen mijn smaak niet), dus ik zou ze absoluut in deze volgorde laten staan. Ik ken een Amaris, mooie naam voor een mooie meisje.
Ik vind Philene Aimee prachtig! Mijn advies is altijd: kijk naar je kindje als ze geboren is, dan weet je denk ik snel wat je beter vindt passen. Hebben wij met beide kids gedaan, we hadden bij allebei twee favorieten. Toen we de kindjes zagen was de keus snel gemaakt! Bij de eerste werd het manliefs favoriet, bij de tweede toevallig de mijne. Denk eraan dat de naam niet alleen bij een baby moet passen maar ook bij een volwassen vrouw. Ik vind Philene dan echt beter. Ik heb dus nee gestemd.