Ahhhh weer worden we het niet eens! !! Nathan krijgt een broertje. Ik vind Jonah erg leuk, maar mijn vriend vind Jonah en Nathan teveel lijken op Jonathan.... Ook vind ik Noah erg leuk naast Nathan maar die is zo populair. Hebben jullie nog leuke suggesties? Liefst geen top 20 naam of erg buitenlands. Houd van korte namen. Ben benieuwd!!
Hier hebben we een Yonah en mijn vriend opperde Nathan. Ik vond het ook geen ideale combinatie, net zoals je vriend. Ons kleintje wordt Ilya, maar hier zijn nog een paar namen uit de gezamenlijke lijst, sommige zijn van VL en sommige van mij: Leander Laurens Yannick Robin Jesse Harvey Mikai Mathijs Nog een vruchtbare zoektocht gewenst!
Noah staat op 17 in de top-20 uit 2012 inderdaad en wordt volgens mij nog wel populairder. Jonah erg leuk vind ik ook leuk, en ik stoor me niet heel erg aan Jonah + Nathan = Jonathan. Dat was in mij echt niet opgekomen. Andere ideetjes (als ze in de top 20 van 2012 staan heb ik de positie er even achter gezet) Adam Alex, Alexander Anthony Aron /Aaron Arthur Beau Ben Boaz / Boas Boris Bruce Casper Chris, Christiaan, Christian Daniël Dave David Devin Dorian Elias Fedde Felix Gideon Guido Hidde Hugo Isaac Ivan, Iwan James Jarno Jasper Jelmer Jesper Jesse (#16) Jim Joah Joas Jochem Joël Jonas Jorn, Jort Jorrit Jules Julian (#18), Julius Jurre Justin Kevin Laurens Marcus Matthijs, Matthias Maxim, Marnix Menno Micha Olivier Owen Pepijn Philip / Filip Quin, Quinten Ralph Reinier Rens Rick Robin Roel Rogier Ruben (#15) Rutger Samuel Sebastiaan Silas Silvan Silvijn Simon Sjoerd Steven Thomas (#13) Tijmen / Thijmen Tijn / Thijn Timon Tobias Valentijn Victor Viggo Vigo Vince Wessel William Wout, Wouter Xander Yannick
Hier een Joshuah & Nathan en beide herbreeuwse namen. Oh het is dat mijn vriend Noah niet zo mooi vind maar dat is echt de naam die ik graag wil gebruiken voor een 3e jongen (als dat een jongen wordt)
Vind Jonah juist een prachtige naam en heel goed bij Nathan passen! Ezra vind ik ook mooi en zoals hierboven staat A(a)ron.
Namen die wij mooi vinden en onze zoon heet hetzelfde als die van jullie dus misschien heb je er wat aan; Thomas Tobias Adam Abel Simon
Nathan stond ook op ons lijstje, dus wie weet vind je de rest ook wat: David Ruben Arthur Thomas Oscar Felix Tobias Adam Daniël Lucas Abel Simon Casper Benjamin
Joas, Boas, David En ik vind Jonah erg leuk zeker in combi met Nathan. Snap je vriend dat het op elkaar lijkt maar ik vind dat juist mooi.