Langs de ene kant heb je gelijk, maar ik vind ook dat er echt een toppic moet zijn waar echte tienermoeders met elkaar kunnen babbelen, want hier is het momenteel 80% 20tigers en derest tienermoeders X
@ tienagemum; ja dat is ook zo, en daar is dit subforum dus eigenlijk voor bedoeld. ik snap ook echt niet dat twintigers denken dat ze tienermoeders zijn
ja okee dat is wel zo, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat je je boven je twintigste nog een tienermoeder voelt. het woord zegt het zelf al ; TIENERmoeder
ik denk niet dat er zijn die zich dan nog een tienermoeder voelen. Ik ben in feite ook een tienermoeder, maar word het liefst als jonge moeder aan gezien
Ik denk dat iedereen liever als jonge moeder wordt aangezien, maar we blijven en zijn nu eenmaal tienermoeders en ik vind het ook wel tof om te comuniceren met echte tienermoeders en met al die 20tigers is dit al moeilijker X
Het moet inderdaad gezellig blijven maar ik heb me hier ook al vaak moeten verdedigen hoor met men jonge leeftijd, ook al kennen ze helemaal men situatie niet en weet niemand of ik goeie moeder zal zijn, en dit is ook zo bij siem heb ik al gemerkt! X
ik oordeel iemand niet op zijn leeftijd.Kan der ook niet tegen als ze dat bij mij doen. En het is inderdaad niet prettig als je je eigen constant moet verdedigen. Word je volgens mij ook helemaal horendol van.
Ik zeg ook helemaal niet dat jij dat doet he Maar, het is hier wel al voorgevallen in dit sub- onderwerp, en inderdaad, soms wordt je er een beetje gek van Maar het zal toch blijven gebeuren! X