Helaas vinden we geen naam waar we de "wauw-factor" bij voelen en dus nog steeds twijfel . Wat vinden jullie een mooie jongensnaam? -Sjors -Jack -Charlie Ons andere zoontje heet Flip.
Ik heb voor Sjors gekozen. Vind ik het mooiste bij Flip passen, de andere twee namen vind ik te 'Engels' bij zo'n Hollandse naam als Flip.
Ik dacht door de titel even dat je een driedubbele naam wilde geven. Geen idee of dat kan eigenlijk. Bij je andere zoontje, zeker Sjors. Goede combinatie!
Nog Andere suggesties via zeevannamen passend bij Flip: Moos Sepp Mika Olaf Mees Lux Menno Puk Bram Teun Max Kwint Morris
Ook Sjors gestemd. Leuk bij Flip! Off-topic: Wat een verfrissende naam trouwens: Flip! Zou bijna willen zeggen 'hoe kom je erbij?' maar dan op een aardige manier hoor! Ik vind het leuk.
Haha! Thx! We zijn er zelf ook erg blij mee en het past bij hem. Hoe komen we erbij: zo'n ellenlange namenlijst doorlopen en ineens het "wauw-gevoel" ervaren .
Super! Ik ben enthousiast, maar we krijgen hier geen Flip maar een 'Flippa' dus ik zoek nog even verder voor mezelf.
Sjors! Zeker bij Flip Ik vind Sjors open, vrolijk, fris en krachtig, net als de naam van zijn broer. Jack vind ik echt veel te hard en fel klinken en meer een woord, en Charlie vind ik wat zeurderig, niet zo mooi voor een volwassen man, en leuker voor een meisje ook.