omdat ik geen eigen naam gebruikt heb, en mijn privacy niet in de problemen zit.... vind echt jammer.. heb om persoonlijke redenen ''last'' van mijn naam...
Ah, das nou jammer... Kan het me goed voorstellen dat je je naam graag wilt veranderen. Ik vind Whiteangel toepasselijk. Petitie houden?
Ik snap t ook wel.. beheer kan natuurlijk niet alleen voor mij een uitzondering maken. Dan komen er steeds meer, met ja maar......
Maar dan ben ik alles ''kwijt'' , zat er wel over te denken om dat idd mijn account te laten verwijderen en opnieuw te beginnen.
Ja, maar zoals ik al zei, dan ben ik wel alles kwijt. Vriendenlijst, abbo's (heb er 25 ofzo) Ik heb mijn fotoalbums. Zou het jammer vinden als ik alles weer opnieuw bij elkaar moet gaan zoeken enz.
Misschien toch zo houden? Ook al was het een donkere tijd, het was wel iets van jou. En misschien went het wel als de afstand groter wordt, en wordt het een herinnering aan hoe goed je het nu hebt?
je kan mss iets vermelden in je handtekening vanonder....een klein zinnetje dat toch heel belangrijk voor je is???
WhiteAngel: ik vind het prima, als ik je tegenkom ergens kan ik je zo noemen, dat vergeet ik niet, zit er zo ingebakken Ik heb laatst mijn naam veranderd omdat ik mijn eigen naam had met een letter van mijn achternaam. Ik dacht dat het gewoon allemaal kon bij iedereen. Maar dat was bij mij dus omdat ik wel mijn echte naam had gebruikt.
Wat jammer dat het niet mag Anders idd dit account opzeggen en een nieuwe starten. Ik kwam nog de volgende engelennamen tegen trouwens: - Ahavahel: engel van de liefde - Afriel: engel van de jeugd - Baïtel: engel van het huisgezin - Ezekiël: engel van de sterkte - Lebadel: engel van de innerlijke vrede - Mihr: engel van vriendschap - Numiah: engel van de gezondheid - Shakinah: engel van onvoorwaardelijke liefde - Shamael: engel van dankbaarheid
Ah ik weet.... Wat je wel mag doen is je profielfoto veranderen... en dan kan je iets in de aard van whiteAngel plaatsen Ideetje??