De zoveelste vraag over foto's. Ik wil heel graag gaan pronken met mijn prachtige meidje, maar ik weet niet hoe ik foto's in mijn bericht kan plaatsen. In mijn album lukt mij inmiddels wel, maar dus niet tussen de tekst zelf. De juni mama's hebben al een keer een poging gedaan het me uit te leggen, maar ik ben geloof ik niet zo handig . Hebben jullie een stappenplan?
Zo kan je het bijvoorbeeld doen. Ga naar www.tinypic.com. Uploaden....en dan bij bladeren kan je je eigen foto in je eigen bestand zoeken. Die open je dan en dan komt de link bij het bestand te staan. Dan zie je iets naar beneden Verklein (default) staan. Druk dan op dat kleine pijltje erachter en klik dan website /email aan. Zo wordt je foto gelijk op goede grote gebracht. Vervolgens druk je op uploaden en wacht dan totdat je wat linkjes ziet verschijnen. Ga dan met je muis op de IMG code staan en druk op je rechtermuis knop. Nu kopier je de link. Vervolgens naar je tekst op het forum gaan, druk weer op je rechtermuisknop en nu ga je plakken. Je ziet dan de link verschijnen. Vervolgens plaats je het bericht en voila....je ziet een foto. Succes. Kwebbel
Ik doe het met http://photobucket.com Eerst een profiel aanmaken en dan ook de foto uploaden en dan gewoon de link (img) plaatsten in je tekst.
Ik lees nu pas... 3 dagen oud! Proficiat en geniet ervan! Als het je lukt een foto te plaatsen, wil ik er wel eentje zien!
idd, even vergeten... Maar ik heb ergens iets aangevinkt, zodat ze automatisch in het juiste formaat worden geupload... Daarom was ik het vergeten neer te schrijven.
Niet direct dus, ik heb die tip ook maar gekregen. Maar ik zal eens proberen te kijken op photobucket... Misschien gaat er dan weer een lichtje branden! Even geduld...
ik denk dat ik het gevonden heb... Je gaat naar de pagina waar je je foto's kan selecteren die je gaat uploaden (dus bovenaan kan je ze selecteren, en onderaan zie je je album). In het vak dat ik rood heb aangeduid op de afbeelding, zie je staan 'reduce to'. Er moet daar staan '320x240 (medium)'. Als dat er niet staat (en bij jou is dit dus volgens mij het geval), klik je op 'more options', dat staat er vlak naast en vink je daar de juiste grootte aan. Veel succes, Saartje
wauw kwebbeltje! onwijs bedankt ik ben niet zo super met de computer maar het is gewoon gelukt. ik = helemaal blij