Hoi iedereen. Mijn zoontje is ruim 7 maanden en begint al een echt mannetje te worden met ook een eigen willetje Mijn man gaf vanmiddag aan dat hij vond dat hij soms zo vreemd kan doen. Ik zal proberen het uit te leggen, maar dat is nog lastig als ik het jullie niet kan laten horen Zelf denk ik dat hij dan gewoon even gefrustreerd is als iets niet lukt of als hij moe begint te worden. Voor de rest maakt hij namelijk "normale" geluiden, brabbelen en blazen etc. Je ziet hem als hij zo'n geluid maakt hem boos of gefrustreerd worden en doet zijn mond dan open en maakt een soort schapen geluid?? haha nu ik het opschrijf vind ik het nergens op slaan. Doordat zijn mondje open gaat zie je zn tongetje dan ook goed wat dan ook een vreemd gezicht is natuurlijk. Een hoog uuuuuuhhhh geluid en het er niet mee eens zijn. Dit doet hij nu sinds kort ook weleens aan de borst. Vooral als de melk niet gelijk komt. Dan doet hij dit en dan soms gelijk daarna weer lachen en dan weer dat geluid. Nouja wat wil ik hier nu eigenlijk mee? Misschien een beetje herkenning
Soms ontdekken ze ineens dat ze een bepaald geluid kunnen maken en dan is dat even heel interessant Mijn zoontje 'zegt' de hele tijd rrrrrrrrrrrrrr (zo eentje achter in de keel) en als je dat dan nadoet heeftie dikke lol
Haha, hoe gekker ze doen hoe meer effect toch? Dat hebben ze heel snel door En ze zijn ook echt aan het ontdekken wat ze allemaal kunnen doen met hun mond, lippen, tong en stem. Tjah, is vast goed voor de mondmotoriek joh Onze dochter was een tijdlang van het grommen, echt heel maf bij zo'n klein meisje. Maar dat is ook weer goed gekomen...
oohh zo herkenbaar ja. Om de paar weken zit er weer een nieuw geluid in. Op dit moment is het als hij iets te enthousiast is (als hij bijvoorbeeld een bekende ziet) dan spant ie zich helemaal aan, wordt knalrood en begint ook te brommen.
Hier ook zo'n heel apart gebrom kan hij laten horen. Als mensen het horen vragen ze ook echt of hij helemaal gezond is, het klinkt ook echt absurd hahaha. Hij deed het niet zo vaak meer maar sinds een week weer meer. Hij iw gelukkig helemaal gezond hoor
Hahaha mijn meisje heeft ook het rrrrrrrrrrrrr ontdekt ja. Zo komen er nog wel meer van die gekke geluidjes bij vreugde, frustratie, verdriet. Grappige kindjes!