Elis Benthe Sil(via)(vi) Berber Lizzy/Liz Lousia Elza Elif Lizette Charlize Of zijn sommige te ver gezocht? Succes ermee!
Lisa Isa Beth Bella Ella Elin Bess(ie) Isabel Els Lies Lilli Lianne Liselot Liselore Liz Sissi Liby Elly Betsie
Ik vind Loïs zelf heel mooi. Mijn dochtertje heet overigens Cornelia Elizabeth (vernoemd naar mijn enige zus en naar mijzelf) van haar doopnamen en we hebben haar Carlijn genoemd. Jij wilt alleen de naam Elisabeth gebruiken, niet iets er bij waardoor je er een wat andere naam van kunt maken?
Hehe, in de vorige stond hij eindelijk: Betti! (of Betty, of Bettie, maar dat vind ik persoonlijk minder leuke spellingen)
Vind ik ook een mooie en moderne variant. mss kun je nog inspiratie op doen uit deze varianten: Babet Blizz ELien
Ze kunnen al gezegd zijn; Libby Lizzy Benthe Betti Beth Eli Liza Lisa Elize Eliza Elisa Elisa Liz/se Lis/Liz Lies Elle Ella Elsbeth Isa Lily Bets Ik vind Elle/Ella, Lily, Benthe en Libby de leukste
Of Lilli, zo heette de oppas van m'n kindjes ook (ze heet nog steeds zo, maar is niet meer de oppas, ze moest terug naar Oregon)
misschien niet het meest logische, Tessa! als het nu meid is krijgt het als officiele namen alida elisabeth waarschijnlijk maar roepnaam...pfff, vind Tessa zelf wel leuk, maar man niet
thanks die hadden we nog niet Willen eignelijk Alida "weg" hebben omdat Daniel offcieel Arie Daniël heet en dan heb je 2x de A, misschien dat we er dan Linda van maken
Even een dom vraagje over de roepnaam. Is dat dan weer een heel andere naam als de andere twee namen? Dus bijvoorbeeld Emma Sophie maar we noemen haar Julia?
jep, inderdaad zo heet ik officieel gerrigje maria, maar mn roepnaam (die dus in het normale leven gebruikt word) is gea
Elieze Liesbeth Bethy Ella-Jane Belle Eliesha Lizz Alice Mijn naam is ook Elizabeth (wel met een z) en als ik dan kijk naar hoe ze mij verkort noemen dan vind ik Lizz het mooiste. succes met kiezen.
roepnaam is (zover ik weet) meestal wel gerelateerd aan de andere namen.. dus niet zoals jij zegt Emma Sofie en dan Julia als roepnaam.. bijv wel Juliana Sofie en dan Julia als roepnaam.. of Elizabeth Sofie en dan Elisa/liza/iets in die trand als roepnaam toch??